Hallo meiden, Persoon vindt ik dit soort afspreken niks, als je wilt stoppen, maar dan ook echt wilt stoppen dan lukt het ieder moment van de dag dat je dat beseft. Ik heb zelf 8 jaar volop gerookt en op de een op andere dag gestopt. Zo een halfvol pakje weggegooid en nooit meer aangeraakt en dat is bijna een half jaar geleden. Mijn man rookt nog steeds.........dus als je echt wil doe het dan en anders moet je gewoon een ander moment uitkiezen. Mij is het ook gelukt en heb er geen moment spijt van. Succes allemaal!
Heej meiden! Wilde jullie even succes wensen voor morgen en de komende week! (heb de topic toch gevonden claire! haha) Hier grootse plannen om na de vakantie en ons huwelijk te gaan stoppen! Liefs Anna
Jaaaaaa meiden, laatste dagje! Ik wilde jullie gruwelijk veel succes wensen en heb er vertrouwen in dat t gaat lukken!
ja dames het is bijna zover. de laatste minuutjes tikken weg. En dan einnnndelijk rookvrij huisje! We kunnen het wel met zn alle! succes allemaal
jaaa, ik ben ook aan het aftellen! ik heb hier welgeteld nog 1 sigaretje liggen, die rook ik zo meteen op voor het slapengaan en morgen sta ik rookvrij op, samen met jullie! SUCCES SUCCES SUCCES SUCCES!
Meiden, ik wil jullie heel veel succes wensen! Het gaat jullie lukken! Mij is het een half jaar geleden ook gelukt! En ben er nog steeds trots op! Veel succes! Veel liefs kiss
goedemorgen dames! mijn eerste rookvrije dag is van start gegaan, zit aan het ontbjit, dus die eerste ochtendsigaret heb ik gelaten, na het ontbijt even goed tandenpoetsen, een kauwgom erin en heeeel veeeel water drinken ik heb liters water opgeslaan omdat ik weet dat ik dat nodig heb heb altijd mijn half literflesje bij me, als ik het lastig krijg: kauwgom in mijn mond en water drinken! Nog een succes meiden! We gaan voor een rookvrij leven groetjes claire
Veel succes allemaal dames! Tip: ga flink sporten als je het moeilijk hebt met stoppen met roken. Zet hem op! Groetjes, Sonja
Succes meiden! Jullie kunnen het! Ik heb 3 maanden geleden ook dit proces doorgelopen en het is niet altijd makkelijk, maar je weet waar je het voor doet! SUCCES!
de eerste rookvrije dag. ff onwennig vanmorgen maaaaar ik kan het ik wil het het moet! denk wel dat ik jullie de komende dag flink nodig zal hebben De vorige keren vond ik het erg zwaar, maaaar ik moet gewoon positief blijven denken! En met z'n alle komen we er zekerrr wel! Ik heb idd ook heeeel veeel water klaar staan claire. had begrepen dat dat een goeie afleiding was. succes he weet zeker dat het je gaat lukken!
veel succes hier! ga je tandenpoetsen als je zin krijgt in een sigaret, neem een appel, ga een eindje wandelen, zoek afleiding! het kan echt: stoppen met roken!
dank u voor al die lieve 'succesjes' en tips onze eerste rookvrije dag jesjuh, is bijna gedaan...althans, voor mij toch ik heb het zwaarste te verduren gehad op mijn werk, daar rookt iedereen! hier thuis kan ik het beter van me afzetten en blijf ik makkelijk bezig... ik ben doodop vandaag, het was zo een warm weer en dan nog redelijk druk ook op het werk pffff ik zal niet laat in mijn bed kruipen, dan is het gauw morgen de tweede dag zonder sigaret dan, en terug een dag dichter tegen mijn NOD aan hou je haaks meiden! liefs claire