Hoe lukt het stoppen dames? Hier niet zo. We zijn van donderdag begonnen met afbraak-en verbouwingswerken in huis. We wonen momenteel in een grote puinhoop en de moed zakte me gisteren middag zodanig in de schoenen dat ik dat half pakje dat ik nog had liggen, maar verder ben beginnen roken Best dus geen meer hebben liggen. Heel stom van me maar ga dat pakje vandaag nog oproken en morgen met jullie mee stoppen. Voel me enorm schuldig maar de situatie thuis helpt me niet echt (is slecht excuus he ) Toch wil ik nog iedereen heel veel succes wensen met het stoppen.
allemaal heel veel succes met stoppen. ik ben op 9 januari 2006 gestopt, want toen teste ik posi van dimphy. weet hoe zwaar het kan zijn. =D>
@mobius, voel je zeker en vast niet schuldig om je situatie meisje! het is gewoon zwaar! heb het al enorm moeilijk gehad en gisterenavond stond ik toch op het punt om naar de nachtwinkel te rijden om een nieuw pakje, maar toch doorgebeten.... ik merk dat het nog een tijd lastig zal blijven en vooral, ik heb voor deze maand geen hoop dat het raak zal zijn en dan zakt de moed mij ook heel even diep in mijn schoenen ik heb schrik om de motivatie te gaan verliezen als ik terug ongi wordt.... meisje, stop ermee als jij je er klaar voor voelt en heb geen schuldgevoel! het is verdikke moeilijk... heb ik nu ook heel erg dikke knuffel claire
Probleem is juist dat ik me steeds klaar voel om te stoppen. Maar bij elke tegenslag... pfff En ook telkens als ik terug ongi wordt...weer die teleurstelling. Tegenwoordig is het 1e wat ik doe als ik zie dat ik ongi ben geworden, een flesje wijn opendoen en een sigaret opsteken! En dat terwijl ik anders nooit drink of zo. het wordt echt erg met me. Gisteren ook weer net ongi begonnen...pff, dan is het zo moeilijk he. Maar nu heb ik er spijt van Na dit pakje wil ik echt stoppen. Het moet gewoon!
Kop op hoor mobius! Ik weet zeker dat het je gaat lukken als de tijd daarvoor rijp is! En dikke knuffel voor je ongi!
Hoihoi, Ik wil ook dolgraag stoppen met paffen, ik ben u aanbeland op 5 siga's per dag, dat is voor mijn doen erg weinig , maar het is ook zo moeilijk :x . Het zit bij mij echt tussen de oren, want als ik een tijd niet rook, is er lichamelijk niets aan de hand. Voor mij is het ook lastig dat mijn mannetje nog niet toe is aan stoppen want hij is met een groot project met z'n hobby bezig. Ik heb er al een bijnaam voor...hij is een stressroker . Succes allen die ook zo hun best doen om ervan af te blijven! Groet, Esther
Ik ben ook een stressroker... Daarom rook ik nu nog... Sorry dames. Als het goed is, is de grootste stress a.s zondag over, dan hoop ik toch al gestopt te zijn! Mocht ik morgen positief testen, dan wil ik helemaal meteen stoppen!
Wij gaan het weekend testen als ik dan nog niet ongi ben, misschien kunnen we wel samen echt gaan stoppen, maar we moeten eerst allebei nog even afwachten.... Groet, Esther
Ik wil morgen testen. En zondag heb ik iets anders, als dat achter de rug is, is de stress waarschijnlijk ook over. Vandaar dus na zondag.
bij mij lukt het ook niet goed ik ben er al weer letterlijk in "gestonken" misschien moet je er dan niet over denken en gewoon de volgende dag opnieuw stoppen, ik weet het niet mn vriend stopt er morgen mee, dan is hij jarig en dat vindt hij een goeie dag om te stoppen, ik zit nog te piekeren of ik mee zal doen of dat ik moet wachten tot ik weer echt wil en kan stoppen,
](*,) ja ik weet het ik ben vreselijk stom bezig geweest. ik heb net een pakje sigaretten gekocht. ik ben de hele dag al aan het janken. heb eg letterlijk het idee dat ik gek aan het worden ben. morgen ga ik naar de drogist en ff pleisters halen. ik ga het daarmee proberen. zo inene stoppen red ik eg nie. ik voel me zo vreeeeeselijk zwak Voor alle meiden die gestopt zijn heeeeel veel succes en sorry voor dat gezeur van mij
Pluisje en Jusi: ik duim voor een dikke posi test voor jullie Jesjuh: je hoeft je helemaal niet zwak te voelen hoor. Ik was me vorige week ook een pakje gaan halen na ik al 2 dagen gestopt was. Met pleisters lukte het me ook beter dus gewoon die pleisters gaan halen zou ik zeggen. En dan lukt het ons wel! Mandarijn: inderdaad gewoon stoppen als je zelf echt wil en het gevoel hebt dat je het kan. Mijn vriend heeft dat gevoel ook nog niet maar wil dolgraag voor mij stoppen maar het lukt hem zo niet. Dus hij wacht gewoon af tot hij er klaar voor is Ik heb gisteren dus mijn laatste gerookt. heb er echt naartoe geleefd zoals jullie hier al aanraadde om te doen. En wat smaakte die slecht! Vandaag dus mijn dag 1 rookvrij! Aan iedereen (mezelf incluis ) heeeeeel veel succes!
Jesjuh, je bent helemaal niet zwak! Je moet er zelf wel echt achter staan, en het niet voor een ander doen he? Meid, kom op, het gaat je heus wel lukken. Als is het niet nu, dan is het over een maandje bij wijze van. Mobius, vanavond rond 16.30 kan ik eindelijk testen, dan is mijn man ook thuis!
mobius en jusi bedankt voor jullie lieve reactie voel me al een stuk minder zwak Ik zit nu met een voorhoofdsholtontsteking thuis en laat mijn vriend straks ffies pleisters mee brengen. Dan gaat het me zeker lukken! Moet gewoon van mezelf. Ik wil het echt heel graag maar oooo zo moeilijk Jusi veel succes met testen vanaaf! Zit mijn duimen dol te draaien
oh dames sorry het is me niet gelukt.. ik ga nu pas echt weer stoppen als k een posi test in mijn handen heb #-o jah ik ben echt erg.. heb t nu al zo vaak geprobeerd, maar t lukt mij niet.. en op me werk roken ze ook al allemaal.. en als je in de zorg werkt is er best veel stress, met al die bezuinigingen. ik weet t fout excuses.. maar t lukt me momenteel gewoon even niet voor de mensen die t wel lukt succes!
Het lukte mij ook nooit, maar door die pleisters is het bij mij wel gelukt 3 maanden geleden en dat voor iemand die 30 cigaretten per dag rookte Succes allemaal!