stoppen met roken per 1 juli! wie doet mee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claire, 8 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Visje, het maakt toch niet uit meid.
    Je moet het voor jezelf doen, niet voor ons.
    Dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen tegenover ons.

MissCO, echt knap van je zeg!
    Zo ineens gestopt?
    Vind je het nu niet moeilijk meer of dat wel?

Pooh, van jou ook erg knap hoor, ondanks die pleisters.
    Het maakt toch ook helemaal niet uit hoe je stopt, als het je maar lukt toch?
    En jou is het toch maar mooi gelukt! :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik vind het niet echt moeilijk meer, ben wel zo ineens gestopt, had zondags mn laatste sigaretje en besloot toen geen nieuwe meer te halen.
    maar weetje wat heel raar is.
    ik heb absoluut geen zin meer in sigaretten maar wel in een vanillesigaartje afentoe, terwijl ik die bijna noooooit rookte
    heel vreemd vind ik dat

3. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    hey dames!

ik ben een dagje hier niet geweest omdat ik moest werken, ik kijk hier op van de motivatie die jullie elkaar geven en hoe lief jullie voor elkaar wezen!
    Jullie zijn allemaal schatten, roker of niet!

Ik wil niet dat iemand zich schuldig gaat voelen tov anderen omdat die nog rookt, echt niet
    Het stoppen doe je voor jezelf en we roken allemaal en weten allemaal hoe moeilijk het is om er vanaf te blijven en dan hoef je zeker geen verantwoording af te leggen aan ons ;)

tja, ik ben na 2 dagen ook om een pakje sig gereden vanmorgen, echt erg vind ik dat!
    er zijn geen excuses voor, dat weet ik en door een heleboel omstandigheden heb ik me terug aan die eerste trek gewaagd! dom dom dom
    en het ergste: ze smaakte me nog niet eens! de tweede smaakte al beter, en nu halfweg het pakje, ben ik er weer volledig mee vertrokken :(

ik wil zeker terug stoppen en hoop dat ik dit zondag kan, nadat ik ongi ben geworden of na een positieve test (waar ik nauwelijks op durf te hopen) en dan zal er al een stukje stress verdwenen zijn

ik wil de mensen die al gestopt zijn ontzettend feliciteren en ik wens jullie een grote portie succes verder in het rookvrije leven! het verschil zullen jullie zeker merken en jullie zullen trots zijn op jullie zelf!

ik vind het knap hoe mensen hier elkaar blijven motiveren en niet met de vinger wijzen! zo verder doen dames!

jusi, heb je al getest?
    ben heeeeel nieuwsgierig! :)

liefs
    claire

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee nog niet!
    Om 16.30 pas, als mijn vriend thuis is.
    Tenminste, als de postbode nog komt...

5. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster

jaaa, ik las net bij op het NOD juli forum :)
    spannenddddd

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alle meiden die gestopt zijn heel veel succes ermee. ik hoop voor iedereen die rookt dat er een keer een moment komt dat je e sigaretten kan laten liggen.
    liefs doris

7. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Voor mij begint dag 2 rookvrij. Het gaat nog goed nu maar ik vrees voor wat nog komen gaat :cry:
    Hier op het werk heb ik totaal geen moeite. Ik rook nooit op het werk dus hier denk ik er ook niet aan. Het is die rit naar huis die moordend is! :cry:

MAAR...ik ga het echt proberen volhouden nu. Het moet gewoon! ;)

Alle meiden...heel erg veel succes!

8. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    mobius, je bent echt goed op weg meid!

VOLHOUDEN NU!

ik kom je zeker achterna huppelen meisje!

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ik zal de weg voor jou en alle anderen vrijmaken ;)
    Ik verwacht jullie gauw hoor ;)

10. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dag 3 rookvrij begint :D
    Ongeloofelijk maar waar....Voel me geweldig!
    Voel wel nog alle 'rommel' uit mijn lichaam komen (sorry voor de eventuele slechte verwoording :oops: ) als ik hoest
    Maar over het algemeen voel ik me SUPER!

Dit ga ik gewoon volhouden! :D :D

Maarre....ben toch niet de enige he? :cry: Voel me hier ineens zo alleen :cry:
    Wie is er nu nog aan het stoppen? HELP! Heb gezelschap nodig! :confused:

11. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    he mobius, je doet het gewoon fantastisch meid!

en eigenlijk ben ik zelfs een beetje jaloers op je meisje :oops:
    ik kom je zeker achterna huppelen meid!
    zaterdag op 7-7-7 stop ik ook! het moet gewoon
    en als ik zo lees hoe super jij je voelt, ik wil dat ook voelen!

als je wil komen brullen, doe dat gerust meid!
    ik sta klaar voor je, en mijn steun heb je ten volle

heel veel succes verder nog en zeker en vast: ik kom er zaterdag gezellig bij hier ;)

lliefs
    claire

12. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Wat goed! :D
    Fantastische datum ook! Dit kan niet meer stuk ;)

Dank je voor de steun :D

13. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    jazeker een goede datum!
    is ook de datum dat ik een testje ga wagen dus zal mss toch ff moeilijk worden als ie negatief is
    maar ik ga ervoor!

die steun heb je nodig, weet ik zelf, kon dat ook goed gebruiken toen ik zelf stopte 3 maanden terug.... ;)

14. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Ai, weet hoe moeilijk dat kan zijn. Heb tot nu toe ook altijd een extra safje opgestoken als ik weer eens ongi werd of als test negatief was :cry:

Maar nu besef ik gewoon dat het nu of nooit is ;)
    Lukt je ook wel hoor ;)

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier voor de meiden die ( willen ) stoppen met roken !
    4.5 maand geleden ben ik gestopt met roken ik rookte meer dan een pakje per dag !
    Tuurlijk was het niet makkelijk maar ik wilde het zooo graag wilde niet zwanger zijn en roken of dan nog moeten afkicken. Tevens is het zo dat je kansen op zwanger worden met 1/3 toenemen heb ik gelezen ! Na 2 jaar gestopt te zijn met de prikpil is het na ruim 4 maanden stoppen met roken RAAK !
    En 1 ding meiden Ik ben zo blij nu dat zijn die peuken het echt niet waard !
    Ik weet het is echt zoooo moeilijk... ik had ook heel veel problemen in mijn leven op dat moment en zelfs toen is het me gelukt !
    Mij heeft de echo van een vriendin van mij zo geholpen ik sjouwde die overal mee naartoe zodat ik kon zien waar ik het voor deed !
    Ik ga zo naar de ha voor 1e gesprekje en ik ben er zo trots op dat ik kan zeggen; NEE IK ROOK NIET !
    Zelfs de beeb zal nu nooit merken dat mama gerookt heeft dit is na 3 maanden al !

Dus voor alle meiden die (willen) stoppen ......
    Je krijgt er echt zo veel voor terug !

16. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Dank je wel Emma! De haartjes op mijn armen kwamen zo recht staan bij het lezen van je verhaal. Dit geeft me echt weer moed!
    1000x bedankt! Hier doen we het inderdaad voor! :D :D

Enne...een dikke proficiat met je zwangerschap! :D :D

17. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zelf rook ik niet, maar gister is mn vriend ermee gestopt. Moet eerlijk zeggen dat ik een afwachtende houding heb, hij is al vaker gestopt, maar heeft gewoonweg de wilskracht/motivatie niet om door te gaan zonder sigaretten. Dus ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat, hoop dat het nu definitief is. Ben ik eindelijk van die stank in huis & kleding af en heeft een beebje strax een rookvrije papa :)
    Denk allen wel dat ik het de komende weken te voorduren krijg met die afkickverschijnselebn van hem, een extreem kort lontje....

18. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Die wilskracht zal hij wel krijgen hoor ;) Denk dat het belangrijk is dat je hem erin blijft steunen.
    En die afkickverschijnselen...hopelijk ga je het hem niet kwalijk nemen...die horen er nu eenmaal bij en zijn zeker niet met opzet hoor :oops: :oops: ;)

19. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik steun hem wel, maar vorige keer probeerde ik ook alles goed te doen en toen gooide ie het bijltje er weer bij neer. Had dus niets met mijn steun te maken. Maar ik moet eerst zien dat het hem deze keer wel serieus is. Heb al wel lollies en kauwgom gehaald (kreeg ik een uitbrander dat het niet de lollies waren die hij lekker vond, maar andere hadden ze niet bij de supermarkt :oops:)
    Die verschijnselen zakken ook wel weer af.... ;)

20. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    OH! Erg zijn wij rokers he :D :D :D
    Petje af voor je dat je hem zo blijft steunen, ondanks zijn uitbranders haha. keigoed van je :thumup:

Deel Deze Pagina