Je kan er hele leuke dingen van doen, van het geld dat je normaal gesproken in de lucht zou blazen. Je kunt weer gezellig binnen blijven staan bij de rest van de mensen zonder steeds naar buiten te moeten. En mocht je straks zwanger raken is het alleen maar beter voor de kleine en je geeft meteen het goede voorbeeld dat je niet rookt.
- Je stinkt niet meer (en dat ruik je pas goed op het moment dat je gestopt bent)! - Je loopt niet meer de hele dag rond je sigaretten te plannen - je schiet niet meer in de stress als je savonds nog maar een paar sigaretten hebt. - Mijn kleine meid heeft een fris ruikende (ahum) mama (heb zelf 14 jaar zwaar gerookt, maar ben er sinds ik zwanger ben geworden vanaf) De eerste 2 dagen werd ik gek, daarna werd het snel beter. Er zijn soms al dagen dat ik ze vergeet...
ff off topic. Wat heb ik jou hier al lang niet meer gezien. En ik zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!
Haahha heerlijk die positieve ervaringen, heb idd weer gesmokkeld gvd, schaam me, baal ervan, maar wil wel eerlijk zijn. Ik doe het niet puur om zwanger te worden, maar omdat ik zo baal van mezelf, ik rook nu al vanaf me 12 :s "schaam" en al 8 jaar ook intensief, ben begonnen met zware shag. Heel slecht, maar in het begin ging het nog wel in combi met mijn sport maar nu dus echt niet meer, ik moet voor mijn werk 20 minuten fietsen en ben daadwerlijk aan het hijgen als ik er kom. Ja ik schaam me voor me rookgedrag, ik schaam me alleen niet voor het feit dat ik het nu toch hier neer zet. Ik wil neit dat mensen later mij erop aankijken dat ik bv met een dikke buik rondloop en een sigaret. Ik snoep dan liever wat extra. Denk dat ik vandaag alles maar ff op de spaarrekening zet, zodat ik niet zo snel wat kan halen. Groetjes Alecia.