Je kent het vast wel, niks gaat er goed. Je laat dingen uit je handen vallen, je vergeet dingen, je krijgt je haar niet goed, je kind wil maar niet slapen en je loopt hartstikke sjaggie en ga zo maar oneindig door. Wat doen jullie dan? Ik heb dan de neiging om in huilen uit te barsten, mij ergens in een hoekje te zetten en er pas uit te komen als alles vanzelf opgelost is, maarja dat kan natuurlijk niet. Ik had het vandaag weer, net gedweild, beginnen de honden een potje te zeiken binnen, ook liet ik een beker limonade vallen, hup, weer herbeginnen, mijn zoon die om het minste weer begint te schreeuwen en zeker als hij zijn zin niet krijgt, pffffffffffff, jeetje ben er moe van.
Me verstoppen in bed als ik alleen thuis ben En als ik met zoonlief thuis ben, ga ik naar buiten. Wel heel vervelend als het dan regent.
Zielig zijn en mijn vriend bellen hihi aansteller ben ik hé en dan als de kids op bed liggen ook op bed zitten en dan weer verder huilen.
heeel hard mijn favo muziek luisteren en keihard meebrengen zo vals mogelijk,of op zoeen jank nummer,net als die scene uit briget jones diary.
haha als mijn zoontje dan wakker is ga ik samen met hem op de bank zitten en kom daar de rest van de dag NIET meer van af.. hoogstens voor flesjes en eten maken natuurlijk haha..
Nou als ik me klote voel of een baaldag heb dan heb ik de neiging om te gaan bakken, cake,muffins,chocoladetaart enzo... Ten eerste is het bezigheidstherapie en ten 2e zeker geen straf om het op te moeten eten
dat ligt eraan. soms ga ik janken of boos doen naar gelang de aanleiding van het moment dat de emmer over loopt. meestal ga ik lekker een paar uur wandelen met de kleine en savonds vroeg naar bed. of ik luister naar mijn gesproken boeken en laat de boel de boel die dag als er toch niks lukt.
even de zinnen verzetten, een glimlach opzetten en met goede moed weer verder gaan. Ik ga niet zo snel bij de pakken neerzitten...
Uhhmm.. Heb gelukkig niet vaak een baal dag, maar mocht ik een "vandaag gaat alles mis dag" hebben, dan lig ik vaak in een deuk om mezelf, En doe ik zo min mogelijk, om de schade te beperken.. En als ik dweil, en dr loopt iemand over heen.. tjah..... (sorry, misschien maak ik me gewoon niet snel te druk )
Same here. Kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een echte baaldag heb gehad. Ik moet er ook altijd wel om lachen als er vanalles mis gaat en denk dan maar "wel ja, dat kan er ook nog wel bij".
ik ben behoorlijk depri dan, heb een kort lontje en wil alles eten wat los en vast zit... met name ongezonde dingne *oeps* En vandaag is een BEHOORLIJKE ROT DAG!!!!
Bedrijven opbellen waar ik nog een appeltje mee te schillen heb. Gewoon even lekker zeuren. Daarna voel ik me altijd een stuk beter.
oh ja die dagen, nou het liefst gooi ik alles wat op dat moment uit me handen valt uit het raam en zou ik het liefst weer in me bed kruipen. vaak dacht ik dan ook, dat de rest van de dag verziekt was en dan gaat idd de hele dag alles mis en ben ik zwaar sjaggerijnig, maar heb geleerd om er maar een positieve draai aan te geven, door te denken, dat ik door deze stomme dingen me dag niet laat verzieken en er toch nog een geslaagde en leuke dag van ga maken.
Vreten! Alles wat ik kan vinden... *schaam* En daarna mijn mama bellen om uit te huilen of effe mn ei kwijt bij vriendinnen op msn oid.