Wat doen jullie als jullie een baaldag hebben?

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Je kent het vast wel, niks gaat er goed.

Je laat dingen uit je handen vallen, je vergeet dingen, je krijgt je haar niet goed, je kind wil maar niet slapen en je loopt hartstikke sjaggie en ga zo maar oneindig door.

Wat doen jullie dan? Ik heb dan de neiging om in huilen uit te barsten, mij ergens in een hoekje te zetten en er pas uit te komen als alles vanzelf opgelost is, maarja dat kan natuurlijk niet. ;)

Ik had het vandaag weer, net gedweild, beginnen de honden een potje te zeiken binnen, ook liet ik een beker limonade vallen, hup, weer herbeginnen, mijn zoon die om het minste weer begint te schreeuwen en zeker als hij zijn zin niet krijgt, pffffffffffff, jeetje ben er moe van.

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Me verstoppen in bed als ik alleen thuis ben ;) En als ik met zoonlief thuis ben, ga ik naar buiten. Wel heel vervelend als het dan regent.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heel veel snoepen;) En janken uiteraard

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zielig zijn en mijn vriend bellen hihi aansteller ben ik hé en dan als de kids op bed liggen ook op bed zitten en dan weer verder huilen.

5. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Chocola eten :D.

6. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    blijkbaar wordt er dan veel gesnoept, zien jullie dat dan als troost?

7. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    heeel hard mijn favo muziek luisteren en keihard meebrengen zo vals mogelijk,of op zoeen jank nummer,net als die scene uit briget jones diary.

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha als mijn zoontje dan wakker is ga ik samen met hem op de bank zitten en kom daar de rest van de dag NIET meer van af.. hoogstens voor flesjes en eten maken natuurlijk haha.. :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Nou als ik me klote voel of een baaldag heb dan heb ik de neiging om te gaan bakken, cake,muffins,chocoladetaart enzo...
    Ten eerste is het bezigheidstherapie en ten 2e zeker geen straf om het op te moeten eten:p

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat ligt eraan. soms ga ik janken of boos doen naar gelang de aanleiding van het moment dat de emmer over loopt.
    meestal ga ik lekker een paar uur wandelen met de kleine en savonds vroeg naar bed. of ik luister naar mijn gesproken boeken en laat de boel de boel die dag als er toch niks lukt.

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    even de zinnen verzetten, een glimlach opzetten en met goede moed weer verder gaan. Ik ga niet zo snel bij de pakken neerzitten...

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vaak toch ff janken en balen en dan weer verder met de dag.

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Uhhmm.. Heb gelukkig niet vaak een baal dag, maar mocht ik een "vandaag gaat alles mis dag" hebben, dan lig ik vaak in een deuk om mezelf, En doe ik zo min mogelijk, om de schade te beperken..

En als ik dweil, en dr loopt iemand over heen.. tjah..... (sorry, misschien maak ik me gewoon niet snel te druk ;))

14. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik ook :)

15. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier nog een :D

16. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Same here. Kan me eigenlijk niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst een echte baaldag heb gehad. Ik moet er ook altijd wel om lachen als er vanalles mis gaat en denk dan maar "wel ja, dat kan er ook nog wel bij".

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik ben behoorlijk depri dan, heb een kort lontje en wil alles eten wat los en vast zit... met name ongezonde dingne *oeps*

En vandaag is een BEHOORLIJKE ROT DAG!!!!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bedrijven opbellen waar ik nog een appeltje mee te schillen heb. Gewoon even lekker zeuren.

Daarna voel ik me altijd een stuk beter.

19. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh ja die dagen, nou het liefst gooi ik alles wat op dat moment uit me handen valt uit het raam en zou ik het liefst weer in me bed kruipen. vaak dacht ik dan ook, dat de rest van de dag verziekt was en dan gaat idd de hele dag alles mis en ben ik zwaar sjaggerijnig, maar heb geleerd om er maar een positieve draai aan te geven, door te denken, dat ik door deze stomme dingen me dag niet laat verzieken en er toch nog een geslaagde en leuke dag van ga maken. ;)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Vreten!
    Alles wat ik kan vinden... *schaam*
    En daarna mijn mama bellen om uit te huilen of effe mn ei kwijt bij vriendinnen op msn oid.

Deel Deze Pagina