Graag jullie mening, ff onzeker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MMMmeisje, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Meiden ik heb even echt jullie mening/idee nodig.
    net naar het toilet geweest (kleine boodschap) bij het afvegen een zeer taai gummy achtig propje slijm verloren, misschien klinkt het vies maar het voelde echt als gummy.
    ik heb (ik weet het dom dom dom) van binnen gevoeld maar het lijkt of de baarmoeder mond iets open staat (vingertopje).
    Het kan toch niet zo zijn dat ik met 17.3wk de slijmprop al verloren ben???
    Morgen ochtend bel ik sowieso de gynaecoloog... maar ben ook benieuwd naar jullie mening.

2. lovelie

lovelie Actief lid

12 okt 2015
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er verder niet zoveel verstand van en zou inderdaad morgen even bellen...je heb niet toevallig sex gehad en dat je daar een restantje van vind...

3. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Nee dat is alweer de nodige dagen geleden 😊

4. Liekj

Liekj Niet meer actief

Het hoeft niks te betekenen dat je baarmoedermond wat open staat.
    Ik heb het ook al weken en er gebeurt verder niets.

Maar ik zou wel even bellen. Want mijn verhaal is niet jouw verhaal 😊

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ik heb net contact gehad met het ziekenhuis en wordt eind van de middag terug gebeld.

Maak me niet erg ongerust meer aangezien ik nu al diverse keren heb gelezen dat de baarmoedermond iets open kan staan als je al eens bevallen bent.

Wat ik wel vreemd vind Is dat stukje "gummy" wat ik gisteren op mn toilet papiertje had zitten. Maar goed daar krijg ik straks vast antwoord op van de gynaecoloog.

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

dat gummy achtige is niet je slijmprop. De slijmprop is groot en bloederig. Geloof me, als je die verliest weet je zeker dat dat hem is ;) die gummy propjes verloor ik tijdens mijn tweede zwangerschap regelmatig.
    mocht je ooit je slijmprop verliezen kan ie ook weer aangroeien, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.

7. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Hier heb ik ook veel afschijding, begon rond die tijd ook. Is soms echt dik en slijmerig. Had ik de vorige zwangerschap ook, is niks ergs.
    Maar altijd goed dat je bij twijfel even belt, hopelijk kunnen ze je gerust stellen.

8. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Dank jullie voor de antwoorden!
    Bij mijn zoontje nooit duidelijk de slijmprop verloren.

9. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

dat hoeft ook niet, de een verliest hem wel ( of merkt het op) en de ander niet. Beetje gerustgesteld al?

10. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ja hoor ondertussen wel...
    ben sneller ongerust dan normaal bij deze zwangerschap ivm ons kindje flink achter loopt op groei en grote kans hebben op een prematuur en dysmatuur kindje.
    vandaar de onzekerheid.

Deel Deze Pagina