Lieve meiden! In juni 2014 is mijn spiraal verwijderd. Nu heb ik al die tijd geen menstruatie gehad tot gisteren. Ik had met vegen ineens bruine afscheiding en de hele dag een menstruatie gevoel... Vanochtend wakker en afscheiding weg, maar menstuatie gevoel was er nog en daarbij misselijk, duizelig en behoorlijk gevoelige/pijnlijke tepels/borsten! Zou het echt na niet ongesteld nog te zijn geworden zijn dat ik zwanger ben of denken jullie dat mijn lijf bezig is met ongesteld worden! Beide geen probleem! Ben namelijk ook te blij met een cyclus (eindelijk!!) Groetjes!!
En test geef je de meeste zekerheid. het kan zijn dat je gelijk de eerste keer al zwanger raakt waardoor je wel je eisprong hebt gehad en dus geen menstruatie.
Denk je dat het echt zo snel kan gaan?! Ben natuurlijk nog helemaal niet ongesteld geworden! En als het een innestelingsbloeding is, wanneer kan ik dan het beste testen? Toevallig vorige week ook getest ivm veel afscheiding, maar dat was negatief!
kan hoor. met spiraal heb je geloof ik sowieso altijd een cyclus alleen nesteld het niet in. gewoon testen dus!
M'n spiraal is er alleen wel al uit sinds 11 juni, dus 5 maanden niet ongesteld... Zal het moet gewoon een aankomende ongesteldheid zijn? Vorige week was test nog negatief....