Moeilijk he om die knoop door te hakken om definitief te stoppen met roken! Vond ik ook enorm moeilijk. Ik had het heel lang van te voren gepland, ook zeker omdat wij al een datum hadden bedacht dat ik zou stoppen met de pil. Voor die tijd wilde ik ook gestopt zijn met roken. Inmiddels alweer 3 maanden gestopt, en ik mis het geen seconde meer. De eerste maand was echt een drama, maar met een doel voor ogen gaat het wel een stuk makkelijker. Ik ben al vaker gestopt geweest, maar nu is het echt definitief over. Ik zou het vreselijk vinden om als rokende moeder door het leven te gaan. Ik wens jullie allebei heel veel succes met het stoppen met roken!
Jeetje wat een reacties meiden! En wat verschillend ook... Bublez wat goed zeg! Mij is het helaas niet gelukt... ( schaam, schaam ) Binnenkort wil ik graag echt een nieuwe stoppoging doen. Waarom het me nu niet gelukt is weet ik niet... Ik denk inderdaad ook wanneer ik een positieve test in handen heb dat ik dan direct ervan af kan blijven maar gezien de mmm is het verstandiger om nu te stoppen.... Ik ga mijn uiterste best doen om er zo snel mogelijk vanaf te komen.... Succes Bublez.... Jij bent al een grote stap voor
Goed bezig en onthou.... het wordt echt makkelijker! Ik vond de eerste 3 weken hels, maar nu na 6 weken heb ik echt al meerdere dagen dat ik er niet eens meer aan denk. Zo fijn! En zo fijn dat ik weer lucht heb met inspanning.
Inderdaad wat Jeszss zegt. Ik had dat ook. De eerste 3 weken vond ik ook vreselijk. Vooral 's ochtends. Ik miste na het ontbijt echt een sigaret. Maar nu snak ik af en toe naar een sigaret. Maar die periodes worden wel minder.
Nou als dit het zwaarste is dan lukt het nu haha. De vorige keren werd ik echt gek en snakte ik ernaar. Nu interesseert het me amper. Ik mis het niet. Voel dr drang ook niet En ik begrijp jou hoor, ik heb anderhalf jaar gezegd. Ik stop bij een positieve test. Maar nu de mmm dichterbij komt denk ik anders. Ik vind het zelf nogal dom staan om bij de gynaecoloog aan te komen met vruchtbaarheid problemen en nog wel te roken. Ik denk zelfs dat hun eerste advies is stoppen en kom dan maar terug. Dus vandaar dat ik nu stop. Voorheen lukte het dus ook niet maar nu is het gewoon zo duidelijk. Dit is het laatste wat ik zelf kan doen. En als ik hiermee sneller een kindje krijg die gezond is dan doe ik het gewoon!! Jij kunt het ook!! Wanneer wil je het weer proberen?
Hoi, wat goed dat je wil stoppen/bent gestopt inmiddels? Ik ben vorig jaar oktober gestopt mbv een electrische sigaret, wat een uitvinding! Binnen een maand was ik ook daar vanaf. Heb daarvoor 10 jaar gerookt, had nooit durven dromen dat het me zo makkelijk af zou gaan. En afleiding helpt! Ga desnoods breien ofzo, dan ben je lekker bezig. En wat ik zelf heel fijn vond was om na een paar weken te merken dat ik veel meer lucht had met fietsen enzo. Heel veel succes ook voor de andere meiden die willen stoppen!
ik ben sinds 30 augustus gestopt om deze reden. vandaag alweer 5 weken. heb absoluut geen spijt. soms mis ik hem nog maar ook dat gevoel gaat weer weg. ik houd vol! en hoop dat jullie het net zo makkelijk af gaat Heel veel succes met stoppen enzo