moeders uit 1984 die bezig zijn of al moeder zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sandra25, 4 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    Ik ben een moeder van 25 en heb al twee geweldige spruitjes en wij zijn bezig voor onze derde wonder en als het de komende weken (waar we van uit gaan) goed gaat ben ik eind maart 20111 uitgerekend

2. Arena

Arena Niet meer actief

20111 :$ Ik hoop toch iets eerder voor je :D

Hier nog geen kids, bezig voor een eerste kindje sinds april ongeveer.

3. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    hahaha ja typ foutje ik hoop idd dat het 2011 zal worden hahahaha

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey Hey, ik meld mij ook hier!!
    Ook 25, nu iets langer dan een jaar bezig voor ons eerste wondertje. Zitten vol in de MMM en het wil allemaal niet zo lukken jammer genoeg. Nu even lekker 2 maanden rust nadat we vanaf november 2009 in t ziekenhuis lopen.

5. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    @filippo123

wat balen dat het allemaal niet wil lukken maar hou moed uiteindelijk lukt het wel daar duimen we voor

6. Flippo123

Ik houd ookz eker wel moed hoor :)
    Ik heb een eisprong, mijn man heeft slecht zaad... maar uiteindelijk is er maar 1 nodig die de juiste weg moet vinden en tegenwoordig kunnen ze je geweldig helpen!
    We hebben een 1e IUI gehad, in juni, dat is alleen door onkunde van de nurse practisioner uitgelopen op een drama... maar we houden hoop vooral nu we overgestapt zijn naar een ander ziekenhuis :)

Ik zie dat je nu bijna 7 weken zwanger bent! Gefeliciteerd!

7. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    dank je wel alleen...... ik heb nu 3 dagen al last van bruin bloed verlies ik heb vanmiddag een echo want we denken dat het mis is namelijk

8. Flippo123

Ik duim voor je dat t wel goed zit! Spannend hoor... laat je weten hoe het is gegaan?

9. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    het is misgegaan er was niets te zien op de echo nog geen vruchtzak niets jammer maar we gaan weer verder proberen

10. Arena

Arena Niet meer actief

Rot Sandra. Je lijkt er vrij nuchter over te doen?

11. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    ik zal het zo zijn ik probeer nuchter te blijven het lukt niet altijd maar het is jammer genoeg niet de eerste keer dat het misging en ik had al wat dagen wat krampen en oudbloed verlies dus toen ik naar de echo ging hield ik er wel rekening mee en ik denk dat het echt beseffen dat het mis is nog moet komen zodra ik echt ga vloeien of zo of dat alle andere kwaaltjes (zere borsten etc) weg zijn want mijn lichaam denkt nog steeds zwanger te zijn. Aan de andere kant vertrouw ik de echoscopist ook niet helemaal ik heb niet zo'n hoge dunk van dokters aangezien de bij mn eerste kindje er pas met 19,4 weken erachter kwamen dat ik zwanger was ze daxhten eerst dat ik een dikke darm infectie had en ik heb toen ook 24 weken lang bruin bloed verloren dus tja wat zal ik zeggen ik wacht op de grote bloed doorbraak en dan ja zal de knop denk ik pas omgaan.

12. Flippo123

@Sandra: Oh meis wat ongelooflijk balen zeg... een hele dikke knuffel voor je, zal niet makkelijk zijn zo lijkt me :(
    Maar wat erg dat je artsen bij je eerste kindje dachten dat t een dikke darm infectie was zeg! Pfff... hoe moeilijk kan het zijn om een echo te maken, bloed te prikken enzo... lastig allemaal zeg!
    Maar in ieder geval een dikke knuffel voor je!

13. sandra25

sandra25 Lid

19 jul 2010
    11
    0
    0
    huismoeder
    Leiden
    echo daar kwamen ze toen niet op en bloed prikken ook niet omdat ik er net een miskraam voor had gehad dus ik dacht ook niet aan zwangerschap aangezien het hormoon toch nog even in je lichaam zit en het een hectische tijd was destijds maar was wel bizar toen ze uiteindelijk een echo gingen maken bij gyn om te kijken wat er aan de hand was waarom ik bleef vloeien. Achteraf moest ik wel lachen hoor want ik had een assistent hij keek en liep meteen de kamer uit na een half uur kwam hij terug je moet hier niet zijn je moet naar vk en dan zie je een echo met een compleet kind gefeliciteerd je bent zwanger van een jongen huh maar de spannendste periode was voorbij het enige nadeel was. Tegen de tijd dat je het gaat beseffen ben je 30 weken en dan moet je alles nog regelen dat was wel minder.

Maar we blijven positief denken het leven gaat op de een of andere manier door.....

Deel Deze Pagina