halloo dames, ik heb even een vraagje, heb sinds afgelopen weekend flink last van krampen onder in me buik, kan dan bijna niet lopen, verder kan me benen niet meer zelf goed optillen moet ze als hefboom gebruiken, en aankleden en afdrogen gaat zelf ook niet meer ( DE ONDERkant). vriendlief moet me dan helpen. met opstaan heb ik veel last van onderen zeg maar, wordt er beetje moedeloos van, kleintje ligt al ver ingedaald, maar doet zo ontzettend zeer, ook sinds afgelopen weekend (sorry ff vies praatje), zo 5 a 6 keer per dag naar de toilet voor de grote boodschap, heb het gevoel dat me voorweeen (het voorwerk) dus echt is begonnen, zou dit zo zijn, wat denken jullie??? liefs joanita
het lijkt inderdaad erop dat je lichaam zich aan het voorbereiden is.. ook omdat je zo vaak naar de wc moet, dat kan komen omdat je lichaam zich leegmaakt voor de bevalling, (is mssn wel wat vroeg met 35 weken, dus weet niet of dat eigenlijk al kan...) hopelijk blijft de kleine nog even azitten en gaat die pijn een beetje over...
Hoi Ik heb hetzelfde,het is je baby die ertegenaan drukt Bij de gyn zeggen ze zo min mogelijk doen,zo min mogelijk trappen lopen en tillen.veel rust nemen,bij mij helpt het een klein btje. Sterkte
De reden dat vrouwen aan het eind gaan lopen als een eend is omdat het koppie van de kleine in de weg zit. De kleine drukt tussen je bekken en daardoor loop je moeilijk en bukken kan ook al niet zo makkelijk meer. Nog wel even wachten met bevallen hoor want je bent wel erg vroeg. Oke ingedaald betekend niet meteen bevallen maar toch nog even geduld al is het heel lastig als je niets meer zelf kunt,
Dit heb ik dus ook...heb echt krampen in onderbuik.Voelt als hevige menstruatiekrampen. Vind het een beetje eng...maar denk idd voorweeën. Ik moet ook vaak naar toilet voor grote boodschap. Hoop dat de kleine nog even blijft zitten...
hey meiden , ik moet de laatste week wel bijna 3x per dag een boodschap doen terwijl ik normaal maar eens in de 3 dagen moest ! Ik las net dat iemand zei dat het een voorbode van bevallen kon zijn maar dat is bij mij nog lang niet de bedoeling..... Wat kan een andere reden zijn om zo vaak te moeten ?