Hallo hallo, hier is ie dan. Dé club waar je iets post in een saai momentje. (op je werk ofzo) Weet je niet wat te doen, wil je iets kwijt of zoek je meiden die zich ook op hetzelfde moment vervelen als jij en wil je lekker kletsen?! Plaats het dan HIER! Liefs!
Hihi, we zijn in de lucht! Ikdus, ik ga jou effe een vriendschapsverzoek sturen en dan Plurkie een PB sturen
Nee, maar ik werk ook niet fulltime. Daarom waarschijnlijk, op de dagen dat ik niet moet werken durf ik wel eens tot 's nachts op ZP rond te hangen. (en anders ook wel)
Ooh lekker toch !! Ik doe uhm vrij weinig eigenlijk. Ik werk maar heel weinig, in de Amsterdam ArenA. Ben hard opzoek naar werk, maar werk vind mij niet leuk. Achja in september ga ik weer studeren dus nog een half jaar vervelen
Leuk joh, de Arena! Ik heb ook heel lang naar werk gezocht, 't is echt sh*t gewoon! Maar wel spannend dat je een opleiding gaat doen!
Jaa ik word er echt moe van werkzoeken.. ik had leuk werk op Schiphol heel druk af en toe wel 48 uur per week en dan ook nog eens arena erbij. En toen kreeg ik een liesblessure, mondeling was al besproken dat ik contract verlenging zou krijgen, op papier helaas niet haha. Maar hoe doe jij het als poetsmiep, doe je dan 2 dagen 8 uur of over meerdere dagen verspreid?
pff dan da's ook k*t dat je contract niet verlengd werd, wat een eikels! Ik doe 4 dagen, 4 uurtjes per dag.(bij mensen thuis) Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. (heb Tweemeisjes ook al van dit topic op de hoogte gesteld )
Heerlijk hoor, wil ook wel een poetsmiep worden. Zullen we Chantal ook op de hoogte stellen? Ik ga zo wel slapen, zou je ook moeten doen
Stel jij Chantal effe op de hoogte dan? Weet de cijfers achter haar naam niet meer. Ja poetsmiep is best leuk, heb gelukkig hele aardige klanten die wel van een bakkie koffie tussendoor houden. Ik ga ook zo slapen, val bijna om hier.