was hier een dame die clomid slikte en tegen wie de gyn had gezegd dat ze halverwege haar cyclus nog 100 gr clomid moest slikken om haar eitje een boost te geven om te springen? ik kan me herinneren dat ik zoiets heb gelezen maar ik weet het niet zeker, dus iemand die van dag 3-7 clomid slikte en daarna halverwege de cyclus weer twee pilletjes om de eisprong op te wekken? ik merk dat ik niet veel reacties krijg op mijn berichtjes... maar ik hoop echt dat iemand even wil reageren
Ik heb zelf twee jaar Clomid gebruikt en ik heb er nog nooit van gehoord dat je dat halverwege je cyclus kunt slikken. Naar mijn weten heeft Clomid alleen nut als je dat aan het begin van de cyclus neemt, daarna werkt het niet meer. Een extra boost geven mbv Clomid heeft geen enkele zin. Over het algemeen word je cyclus afgebroken als je niet goed reageert en moet je vervolgens met een hogere dosis beginnen. Hormooninjecties kunnen tussendoor wel aangepast worden, omdat je dat dagelijks spuit tot aan je eisprong toe.