Dom geweest met deospray

Discussion in 'Gezondheid' started by FashiOn, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Vanmiddag wilde ik een kleed die muffig was insprayen met een deospray maar per ongeluk heb ik teveel gespoten(was in de badkamer)en rook de hele badkamer en overloop ernaar. Heb het meer als een uur gelucht(nu nog raam open)maar de lucht hangt er nog steeds..:x
    Ik heb best wel last van mijn hoofd van die damp gekregen. Zou dit schadelijk kunnen zijn voor de baby? Want ik heb die sterke damp wel ingeademd en de lucht hangt nu nog in huis. Hoe krijg ik de geur het beste weg?

2. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kan me niet voorstellen dat het schadelijk is voor je baby, maar vervelend voor jou lijkt het me wel! kun je het kleed niet naar buiten gooien? en ramen lekker open houden...wel koud he?

sterkte ermee!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik geloof ook niet dat dit schadelijk is het stinkt alleen zo ;)
    Gewoon lekker luchten veel meer kun je niet doen

4. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

Sep 2, 2008
    1,088
    0
    36
    ooh ken het hoor ik ben net ook iets te enthousiast geweest met de badkamer reiniger (lang leve de nesteldrang :))
    lekker luchten idd. als je het niet te vaak doet kan het geloof ik geen kwaad.. geen gewoonte van maken dus ;)

5. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt voor de reacties:)
    Was er helemaal niet lekker van, vooral last van mn hoofd.. De lucht is nu wel minder gelukkig maar heeft er nog lang gehangen
    Normaal doe ik dat nooit maar ik dacht dan ruikt het lekker fris maar was dus iets te sterke lucht

6. Chai

Chai Niet meer actief

Dat had ik laast dus ook toen ik de badkamer schoonmaakte met antikalk, gloor en de hele mikmak.
    Je schijnt er wel een beetje mee op te moeten passen aangezien je bloedsomloop samen gaat met die van de baby.
    Gewoon zoals de andere dames al zeiden niet tevaak doen.. :)

Share This Page