cyclus vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door emje, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

ik heb even een vraagje over mijn cyclus,

16 mei was de eerste dag van mijn ongesteldheid. 3 juni had ik een positieve ovu test dus mijn eisprong zal dan denk ik 4 of 5 juni geweest zijn. ik had 4 juni ook erge buikpijn dus zou kunnen. nu merkte ik gister dat ik een klein beetje bruine afscheiding had. eigelijk alleen bij het afvegen. wat kan dit zijn? kan toch niet al een naderende ongesteldheid zijn?

2. xBlade

xBlade Lid

11 mei 2011
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt wel erg vroeg.. maar de natuur zit vol wonderen..:)

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    kan een innesteling zijn.. qua telling is dat zeker een optie.

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Kan ook een ovulatiebloeding zijn.. ik had dat 2 maanden terug zo'n 2-3 dagen na mijn ovulatie.

5. emje

emje Niet meer actief

ik denk toch dat het me ongesteldheid is. want gister avond begon ik hevig te bloeden. het is nu ook helder rood. wel raar, normaal had ik een cyclus van 32 dagen en nu van 25. terwijl ik 3 juni een posi ovulatie test had en me ei volgens mij ook gevoeld heb de 4e.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb je misschien een virusje of een griepje ? Of heb je dat kort geleden gehad ? Toen ik griep had kwam mijn menstruatie al 6 dagen na mijn eisprong.. Dus dat zou het ook kunnen zijn.. of misschien ben je nog aan het ontpillen ? Anders weet ik het ook niet..maar ik snap wel dat je het vreemd vindt!

7. emje

emje Niet meer actief

@slunae, ik ben nog niet ziek geweest. ontpillen kan het ook niet zijn ik ben namelijk 2 maanden geleden bevallen van een dochtertje :) het kan misschien wel met de zwangerschap en bevalling te maken hebben. misschien moet het even op gang komen.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Het is bijna net als ontpillen, alles moet weer op gang komen.

Ik zou het wel in de gaten blijven houden. Als je een te korte LF hebt, kan het je kansen op een volgende zw-schap poging wel wat verkleinen...

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ten eerst: nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje!

wil niet heel brutaal over komen hoor. maaruhh moet je niet eerst een beetje ontzwangeren voordat je weer zwanger wil worden? Iedereen doet het natuurlijk op zn eigen manier, heb ik alle respect voor. maar vroeg het me wel af :)

10. ForeverYours

ForeverYours Niet meer actief

ook ik vroeg het me af. Ik dacht dat ik er al vroeg bij was. Mijn zoontje wordt de 17e 6 maanden. Maar je lichaam heeft inderdaad een aantal maanden nodig om te ontzwangeren.

Deel Deze Pagina