Vermist omgeving Zevenbergen!

Discussion in 'De lounge' started by Loesjuh, Jan 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Dit staat op diverse hondenfora's, wie o wie heeft haar gezien.

"Sinds dinsdagochtend 07:30 is Bo, een donkerbruine staffordshire bull
    terrier teefje (met FCI stamboom, chipnummer (528140000038032) van 8 jaar
    oud, vermist (omgeving Zevenbergen).

Ze is tegen een auto aangelopen en vervolgens weggerend, helaas is ze daarna
    niet meer gesignaleerd.

Ze heeft een donkerbruine/zwarte leren halsband om met ijzeren noppen.

Wie heeft haar zien lopen of gevonden?"

http://i11.photobucket.com/albums/a163/ ... erbo3a.jpg

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb haar niet gezien, woon er ook niet in de buurt, maar t lijkt me vreselijk om je hond kwijt te zijn :( Hopelijk wordt ie snel gevonden!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ach gossie
    Ik ben zo'n grote dierenvriend en dan ook nog mijn lievelingsras ...een staffordje! :cry:
    Het lijkt me vreselijk voor deze mensen!
    Ik ben ook aktief op een stafford forum, zal eens kijken of ze er daar al opstaat zo niet dan probeer ik haar daar er ook op te zetten.
    Ik hoop zo dat ze snel terecht is!

Maarre vraagje: Als ze gechipt is moeten ze haar aan de hand van die chip op kunnen sporen meen ik!

Mirre

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dit las ik op het forum waar ik wel eens bivakkeer. Het berichtje is van gisteren. Stond ook te lezen dat er erg veel weilanden en water in de buurt is :(

............."Nog steeds geen nieuws. Vandaag weer gezocht met een man of 20 en een hoop hondjes...
    Enige nieuws is dat de vermissing inmiddels wel bij een hoop mensen bekend is. Nu nog hopen dat er straks iemand weet waar ze zit"...

5. Niet meer actief

Aaaaah jeetje wat zielig zeg!.... Onze hond was ook een keer "vermist"...die had de kuierlatten genomen toen een van onze kids de voordeur niet goed had dicht gedaan.
    Ook de hele omgeving uitgekamt...hij zat uiteindelijk in het dierenasiel en hebben hem daar weg gehaadl, godzijdank!

Neem aan dat alle direnasiels en stichting Amivedi en dergelijke al zijn gebeld?
    En misschien een oproep op de msn pagina laten plaatsen...weet niet of dat kan maar heel nederland heeft zo'n beetje msn.

Zou je hier af en toe ff update willen blijven plaatsen Mirre?....Ik hoop dat het beeske gevonden word!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Vandaag gaat er weer een hele ploeg mensen op zoek naar Bo.
    Alle instanties in de omgeving zijn al gebeld en weten er vanaf.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    aahw, jeetje wat verschrikkelijk! :cry:
    Ik hoop dat Bo snel gevonden wordt!

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb net gelezen op het grote staffordsforum dat ze gisteren wederom met een groep zijn gaan zoeken, maar nog steeds geen spoor van Bo :(
    Hoop echt dat het goed gaat aflopen, maar vrees het ergste.
    We blijven duimen.

Mirre

9. Aaaah wat zielig, ik wens de baasjes veel sterkte en hoop dat ze haar snel vinden :cry:

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Het laatste wat ik net gelezen heb op het stafford forum is dat Bo nog steeds niet gevonden is. :cry:
    Ik kijk iedere dag even, maar er is gewoon nog steeds helemaal geen teken van haar geweest.
    Ik had de hoop dat ze nu toch wel iets meer van haar zouden weten, maar nee nog steeds niks bekend.
    Overal is gezocht.....mijn gevoel zegt dat ze of bij iemand binnen zit of gestorven ergens weggekropen ligt.
    Ik vind het vreselijk voor het baasje van BOo, ik moet er niet aan denken om m'n hondenkind kwijt te raken!
    Ik blijf hopen, want hoop doet leven....maar er gaat ondertussen wel veel tijd overheen...

Liefs Mirre

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    nog niet terug?
    hoop dat alles goed is...... :(

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik ga toch wel bang worden dat het niet zo is..., maar ik hoop ernaast te zitten
    Vreselijk he!

13. Niet meer actief

Ooooww, wat lijkt me dat vreselijk! Ik hoop dat die lieverd snel gevonden wordt. Och arme, wie weet hoe 'ie er aan toe is..... :cry:

Share This Page