Stoppen met roken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door veertje, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    Ik ben sinds 1 augustus 2005 gestopt met roken. Ik wist al een paar maanden daarvoor dat ik op 1 augustus ging stoppen en dat hielp me enorm dat ik daarna toe werkte. Sinds ik ben gestopt heb ik geen enkele keer meer de behoefte gehad om te roken en als ik nu rook ruik vindt ik het echt stinken! Mijn man is gelijk met mij gestopt dus we leven nu lekker rookvrij! Heerlijk om 2 dagen na het haren wassen nog de shampoo in mijn haar te ruiken in plaats van rooklucht!

    Veel suc6 verder met stoppen!
    Liefs Wendy
     
  2. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Veertje, hartstikke goed, heel veel succes!!!

    Ik ben afgelopen zomer gestopt met roken en heb sindsdien op gezellige momenten nog wel een paar keer een sigaretje gerookt. Nu moet ik mijn vriend ook nog overtuigen om te stoppen, want roken is slecht voor de zaadkwaliteit. Hij zei vanmorgen dat ie nog 5 sigaretten had en daarna ging proberen te stoppen.
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Lekker he! Ik ben 2 jaar geleden gestopt en hoewel ik echt nog wel de neiging had om te roken heb ik het niet gedaan! Ik weet van mezelf dat wanneer ik weer 1 sigaret rook ik er voor altijd weer aan ben, dus ik doe het gewoon niet. Nadeel is wel dat ik 7 kilo ben aangekomen, die ik nu nog steeds niet kwijt ben!
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb met me zelf af gesproken dat ik vanaf maandag niet meer rook .
    Ben al eens gestopt , maar door een heleboel stress ( die nog steeds heb ) ben ik weer begonnen .
    Eeuwig zonde eigenlijk , maar had het echt nodig :)
    Het maakte me rustiger .
    Nu ik bezig ben met zwanger worden vind ik het tijd om er weer voor te gaan .
    Dus ik ga me best doen om er vanaf te komen in de hoop dat het gelukt is voor ik zwanger word ( als dat niet al zo is ) .
    Wens me succes :)

    Groetjes Joyce
     
  5. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Heel veel succes! Als je wilt, dan kun je het ook!
     
  6. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Héél veel succes Joyce, ook ik rook nog steeds en had eigenlijk gezegt tegen mezelf ik stop met stoppen. Toch heb ik wel zoiets dat als ik erachter kom dat ik zwanger ben, ik het nogmaals wil proberen. Ik ben al begonnen met menthol sigaretten te roken aangezien ik dat nooit lekker vond in de hoop dat ik dan vanzelf zoiets had van gatver ik kap ermee, maar ik moet zeggen.....ze smaken erg goed :(
    Ik duim voor allen dat jullie t vol kunnen houden!!!!!!!

    Liefs Angela.
     
  7. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Hoi Joyce..

    Heel erg veel succes met het stoppen..
    Ik zit nu zelf op de 10de dag dat ik niet rook en ik moet zeggen dat ik het de laatste 2 dagen erg moeilijk heb. maar ik sla me er wel doorheen, ik moet gewoon volhouden..

    Ik hoop dat het jou ook gaat lukken, als je het echt wilt dan lukt het je zeker..

    groetjes vera
     
  8. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bedankt meiden .
    Ik zorg er gewoon voor dat het gaat lukken .
    Het is tenslotte het beste voor mijn toekomstige kindje .
    En ook voor mezelf natuurlijk , maar dat is bijzaak ;)

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina