Jullie kennen het misschien allemaal? Af en toe die neiging om eens lekker de maagklep te openen en er van alles in te laten vallen. Af en toe; niet erg, maar... in combinatie met het houden van een vast eetpatroon van ontbijt, lunch en diner ivm diabetes niet handig en zeker niet makkelijk. Vraag; hoe gaan jullie met die buien, soms drift, om? Of je nu diabetes bent of niet, maakt natuurlijk niet uit.
Had gek genoeg alleen maar zin in gezonde dingen. Yogurt met muesli, fruit enz Chips taalde ik niet naar. Cola vond ik wel heerlijk....
In het begin kon ik geen chocolade meer zien en het dus ook niet gegeten. Na ongeveer 10 weken lustte ik wel chocolade en ben me dan ook af en ote te buiten gegaan. Af en toe geef ik gewoon lekker toe aan die drift. niet te vaak, maar soms is het zo heftig dan heb ik het idee dat m'n kindje ook behoefte heeft aan datgene waar ik dan trek in heb. Het kan nu ook gaan om appels en bananen, soms moet ik er een paar achter elkaar eten, maar ook om chocolade of vanille ijs met aardbeien sausje.....Dus soms laat ik me gaan en soms ga ik even mijn gedachten op iets anders zetten zodat de drift weggaat...
Helaas hebben ook gezonde dingen zoals appels negatieve invloed. Wanneer ik bijvoorbeeld een sinaasappel eet stijgt mijn suikerspiegel naar 9! (waarde moet tussen 3 en 7 blijven.)
kheb ook nu na de drie eerste misselijke maanden verschrikkelijke vreetbuien als je me laat doen ik zou alles tegelijk naar binnen spelen en hoe vettiger hoe prettiger als je me ziet, ziet je me meestal knabbelen en tis heel moeilijk om dat altijd te bedwingen het is net of ons meisje het mist als ik het niet doet want dan begint ze goed te woelen
hihi, dt heb ik nou ook! Vond chocolade echt geweldig lekker, maar als ik het nu al ruik ga ik bijna kokhalzen. Als mijn hubbie een chocolade eitje eet dat ga ik echt even ergens anders zitten! Ik lust op het moment bijna niks. Ben zoooo misselijk. Als ik dan echter ergens zin in heb dan wil ik er ook meteen een paar achter elkaar. Waterijsjes bijvoorbeeld of mandarijntjes!