ik rook nog steeds... max 4 sig op een dag, kan het nog steeds niet laten, zuchtje... jij gestopt meid? keigoed van je!
Ik weet hoe moeilijk het is... Ik was vandaag alleen thuis...geen controle van m'n man....naar het benzinestation en ik heb er al weer 4 gerookt..... Ik baal er ontzettend van. Ik ga ze zo direct weer weggooien. Het moet gewoon helemaal afgelopen zijn.... Mijn man weer helemaal teleurgesteld Daar baal ik nog wel het meeste van.... Ik heb het nu ruim 4 dagen volgehouden, dus dat kan ik heus wel! (mezelf een beetje oppeppen, he?) Ik hoop voor ons allebei dat we er snel mee ophouden! Dat is gewoon het beste....
Zo, ik heb al m'n moed weer bij elkaar geschraapt en ik heb m'n sigaretten verzopen en ik ga gewoon door met stoppen. Ik was zo goed op weg! Ik doe gewoon net alsof er niks gebeurd is. Het was een slippertje en het zal niet weer gebeuren. Op zich beviel het heel goed, dat gestopt zijn. Ik heb alleen af en toe last van kronkels in m'n hoofd. Dan moet en zal ik roken. Ik weet nu dat dit mijn valkuil is en dat ik sigaretten gewoon vies vind! Nu word ik een blije, zwangere niet-roker! Oh nee, dat ben ik al! 8)
zal proberen met je mee te doen meid! hier net hetzelfde, als mijn ventje bij me is rook ik niet... maar hij heeft het zo druk op zijn werk momenteel en is 's avonds niet veel thuis momenteel en dan ben ik vertrokken... zucht... gewoon stoppen, dan kunnen we geen schuldgevoelens hebben ook! groetjes en houden zo!
ik was ook een goede rookster tot ik zwanger was maar ik Drie verschrikkelijke misselijke maanden gehad waardoor ik niks kon rijken, eten etc zelfs geen sigaret dus van de ene op de andere dag geen zin meer in gehad en nu ben ik nog altijd rookloos heb der ook totaal geen behoefte meer naar met een beetje moed zal het jou ook wel lukken hoor in ieder geval feli met je zwangerschap en succes met het stoppen met roken
Hi Heb er ook nog moeite mee.. Ben in eerste instantie gestopt, maar toen het even mis dreigde te gaan met de zwangerschap, meteen *zwak* weer naar de sigaretjes gegrepen. Zit nu op 3 per dag.. aanstaande maandag eerste echo.. en daarna, als alles echt goed is, wil ik het ook graag zo houden en dus stoppen. Tipje van de mondhygieniste: bij elke sigaret die je opsteekt jezelf afvragen: 1. waarom rook ik deze sigaret? 2. wil ik dat echt? 3. vind ik het lekker? Succezzzz...
ik ben helemaal gestopt sinds ik zwanger was van Danischa, toen we te horen kregen dat ze was overleden, heb ik weer vlug naar een sigaret gepakt. toen "de grootste" verdriet en spanning weg waren ben ik onmiddelijk weer gestopt, eigenlijk zonder moeite. en hoop ook nooit meer een sigaret aan te raken, kost veel en vind het eigenlijk ook wel stinken. me vriend rookt wel, maar daar heb ik geen problemen mee.