Bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ster27, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Goh, had toch wel verwacht dat ik nu met de tweede wat minder onzeker zou zijn, maar niets is minder waar...

Gisterenavond/nacht was de kleine erg bezig, leek wel of hij weer aan het draaien was (lag over dwars, dus ik hoop de goede kant op). Na die tijd had ik een hele lange harde buik en was de kleine (en mijn baarmoeder) nog lang onrustig. Nu vanochtend is mijn buik nog steeds een beetje gespannen met toen ik net wakker werd veel harde, best wel pijnlijke, harde buiken (voorweeen?), maar was de kleine heel erg rustig. Nu is de ochtend bijna voorbij, maar heb ik de kleine nog maar 1 keer iets gevoeld (klein stompje, geen harde trap oid). Normaal gesproken is hij 's morgens ook niet de drukste, maar wel drukker dan dit. Ik zit dan ook te twijfelen of ik even moet bellen (ook omdat ik gisteren bij het draaien knarsende geluiden uit mijn buik hoorde komen). Zou de kleine niet gewoon moe zijn van al dat gedraai van gisteravond waardoor hij nu lekker al de hele ochtend ligt te slapen? Wat zouden jullie doen?

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Voor je eigen gemoedsrust gewoon even bellen. Daar zijn ze voor hoor.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Altijd bellen!
    Idd, daar zijn ze voor! 9 van de 10x is er niks aan de hand en ben jij weer gerust en daar gaat het om!

4. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hmm, net toch maar even gebeld, krijg ik een bandje dat ze lunchpauze hebben tot half twee... Nog maar even wachten dus en hopen dat in de tussentijd de kleine goed wakker wordt (en ik niet meer hoef te bellen).

5. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is een lange lunchpauze!
    Ik zou ook zeker bellen hoor. Al is het voor je eigen geruststelling.

6. Alita

Alita Niet meer actief

een bandje??? Wat dan als je aan het bevallen bent???

Maar als je wat in je buik duwt schopt je baby dan niet?

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Als ik aan het bevallen ben dan kan ik het nummer van de afdeling bellen (loop in het zkh), nu moet ik het nummer van de poli bellen. Maar gelukkig is de kleine net begonnen met zijn middaggymnastiek en ben ik weer gerustgesteld.

@Alita; vanmorgen hielp het geven van kleine duwtjes geven ook niet, de enige reactie die ik kreeg was dat kleine stompje. Was denk ik toch helemaal uitgeput van alle inspanning van gisteravond.

8. Alita

Alita Niet meer actief

of een begin van?? Soms hoor je dat de baby`s opeens erg rustig kunnen zijn....

Maar nu snap ik het je gaat bij de gyn hahaha

9. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hoop het nog even niet, kleine lag gisteren nog over dwars en hij is wel aan het draaien geweest, maar volgens mij niet de goede kant op.

10. Alita

Alita Niet meer actief

ai......maar nu nog helemaal draaien kan dat?

11. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Kennelijk wel, hij is al een week of zeven constant aan het draaien van hoofd, naar dwars en stuitligging en weer terug...

12. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje...arme jij!!! hahaha

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Toch nog maar even gebeld, want na die ene keer vanmiddag voelde ik hem niet meer. Net echo gehad en meneer ligt mooi in hoofdligging en al iets ingedaald. Nu nog even aan ctg, waar hij net weer heftig op aan het reageren was. Weer helemaal gerustgesteld.

Deel Deze Pagina