stoppen met roken.

Discussion in 'De lounge' started by mama van Marit, Sep 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Wat goed van je zeg.
    Ik had het zonet wel even moeilijk na het eten. Ook omdat vl en ik dan altijd samen ff gingen roken, maar is goed gegaan.

2. Mayo1990

Mayo1990 Actief lid

Aug 29, 2012
    255
    0
    16
    Cassiere
    Overijssel
    Wat ik altijd doe na het eten is even een kauwgommetje nemen! Helpt voor mij wel. Gelukkig zijn m'n man en ik samen gestopt :)

3. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ja dat was misschien wel makkelijker geweest.
    Vl heeft het er al maanden over dat hij wil stoppen en ik ook. Nu heb ik doorgezet en ik hoop dat hij snel volgt.
    Gelukkig heb ik er geen last van als hij rookt, aangezien hij in een ruimte buiten rookt.

4. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik ben wel blij dat mijn vriend niet rookt anders had ik het zeker weten niet gekunt daar ben ik heel eerlijk in en nu is het ook zo dat de meeste mensen in mijn omgeving niet roken en dat maakt het ook een stuk makkelijker!

5. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

Jun 26, 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    Goed bezig meiden volhouden hoor!!

Hier morgen 4 weken gestopt en het gaat me steeds makkelijker af. Afgelopen zaterdag eerste feestje gehad en had in t begin even zoiets van hmm een sigaretje bij mijn wijntje zou wel lekker smaken maar niet gedaan en verder niet meer aan gedacht.

Hier moet ik alleen stoppen en dat is voor mij het beste want bij de vorige keren als ik met iemand anders stopte en die had er 1 gerookt toen wilde ik ook en nu moet ik het met mezelf uitvechten!

Succes meiden en hou maar in je achterhoofd als je nu een sigaret zou pakken die smaakt voor geen meter!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Vorige keer was ik samen met mijn schoonzus gestopt, die had op een gegeven moment weer gerookt en dat was mijn excuus op 2 mnd later er ook weer eentje op te steken, dom dom domm roken zit zo erg tussen je oren!

7. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Hier vandaag samen met manlief 1 week gestopt :D helemaal happy natuurlijk!! Voor manlief is dit de eerst keer dat hij zo '' lang '' is gestopt voor mij is het de tweede keer..de eerste keer ben ik 4 maanden gestopt geweest maar helaas niet vol kunnen houden. Ik heb nog steeds trek en vraag me af of dat ooit weg gaat..

8. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Vandaag de 2de dag en heb er niet aangezeten :) was ik ook niet van plan. Ik wil blijvend stoppen en ik kan het :)
    Al ben ik ontzettend blij met jullie, want dat geeft me die duw in de rug als ik het moeilijk heb.

9. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hier dag 2 en geen peuk aangeraakt. Moest vandaag werken en dat was wel even moeilijk. Hopelijk kom ik de rest van de dag goed door.En jullie ook natuurlijk.

10. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    We moeten gewoon volhouden!! We kunnen het!! Zeker als we elkaar hier blijven steunen!!

11. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Ik doe mee :D

12. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Go girls, we can do it!!!!!!!

13. Onder water

Onder water Niet meer actief

Dat Champix spul he, doet zo'n huisarts moeilijk over een recept? Ben al tig keer bezig geweest met stoppen maar het lukt me maar niet joh. Alleen heb ik het idee dat dit echt gebruikt wordt voor mensen die al 20 jaar roken ofzo. Hij ziet me aankomen met 24 jaar, durf daardoor niet echt een afspraak te maken ook al is hij best chill

14. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Ik rook 23 jaar en heb het ook gekregen hoor, vond het alleen rotspul, werd er kotsberoerd van dus dat nooit meer dan liever zin in een sigaret:D
    Gewoon een afspraak maken joh wedden dat je het wel krijgt?

15. angel77

angel77 Fanatiek lid

Mar 29, 2008
    1,428
    0
    36
    oosten van het land
    hier nu 2 weken gestopt en ik moet echt zeggen dat het beter word. Ik denk er niet meer aan en ik mis het op dit moment ook niet. Moet alleen gaan oppassen dat ik niet te veel ga snaaien.

Kom op dames we kunnen het!!!!

16. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Ja dat snaaien is een probleem pffffffff......

17. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

Feb 5, 2010
    3,399
    0
    0
    Oeh dames ik blijf jullie volgen! Aanstaande dinsdag ga ik stoppen! Waarom dan... Ik heb vorige keer met hulp van een stoppen met roken coach ook een streefdatum geprikt en dat werkte goed (ben helaas na een jaar weer begonnen) ik ben me nu aan het voorbereiden ;):) ik heb er echt zin in! Ik zal blij zijn wanneer ik er vanaf ben. Deze keer gaat mijn vriend ook stoppen dus dan hoop ik dat ik er deze keer voor altijd vanaf kom! Houd vol dames!!! Ik blijf jullie volgen en meld mij sowieso volgende week om steun te zoeken :):)

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hou vol meiden!!!! Hier ook een ex-roker die is gestopt mbv Champix! Wat een troep is dat spul, maar wat heeft het me geholpen! Heb daarbij ook het boek "Nederland stopt met roken" gelezen en ook dat gaf mij de juiste inzichten!
    Ik ben nu 1 jaar en 3 maanden gestopt. Rookte 24 sigaretten per dag en heb 200 mislukte stoppogingen op mijn naam staan. Oftewel ALS IK HET KAN KUNNEN JULLIE HET OOK!!!!

Zet hem op!!!!! Hou vol het leven is zoveel lekkerder, makkelijker en goedkoper zonder die peuk!!!!!

19. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    heel mooi gezegt, super!

20. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009