Stoppen met roken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik ben ook gestopt met roken vanaf moment dat ik wist dat ik zwanger was het is voor goed doel en niet goed voor je kindtje als je rookt denk dat je daar aan moet denken

2. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ik denk bijna nooit meer aan roken nu. Ik heb zoveel andere dingen om aan te denken met het eerste kindje op komst.
    Maar als het me al gebeurt beeld ik me in dat ik er eentje rook en dat het afschuwelijk vies smaakt. Dan ben ik er ook meteen weer voor een tijd vanaf :p

3. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Ach dames het is toch ontzettend knap dat je het volhoudt en niet rookt voor je kindje!

En weetje er aan denken schaadt niet he?!

Ik denk er ook echt nog heel af en toe aan vooral na het eten weleens.

4. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ik ben nu bijna 12 weken zwanger en ook gestopt met roken in feb. en ja ik ken dat is wel moeilijk maar ja ik heb tegen mezelf gezegd als die kleine er is ga ik er ook niet meer aan..(dat hoop ik) maar ik ga het wel proberen..
    ik heb 18 jaar gerookt met een tussen pauze van 7 maanden...

5. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ik ben in twee weken gestopt met roken... eerst rookte ik l&m rood, 1 pakje per dag. toen ik hoorde dat ik zwanger was ben ik gelijk geminderd naar 4 sigaretten omdat gelijk stoppen gewoon niet kon. een paar dagen later toen me pakje leeg was ben ik l&m blauw gaan roken en 3 sigaretten max per dag. uiteindelijk een halve week tot een week later toen dat pakje leeg was ben ik naar de lichtste sigaretten gegaan: kent wit, die hebben 0,1 nicotine per sigaret. daar rookte ik er 3 per dag en vond het toen niet lekker meer en kon daarom makkelijk stoppen. dus met 6 weken zwanger was ik er vanaf. ben nu een maand gestopt en zou niet meer terug willen! heerlijk dat ik van die verslaving af ben! Geloof in jezelf en je doet het voor je kindje! je vergeeft het je over 7 maandjes nooit als je kindje ter wereld komt met astma of een laag geboortegewicht en daardoor in het zh moet blijven!

het is al heel knap dat je bent geminderd. het zit tussen je oren dat je er niet vanaf kan komen! probeer het zoals ik het heb gedaan! voor iedereen werkt een andere methote het beste maar je kan het altijd proberen!!! je kan het wel!

Deel Deze Pagina