Ik heb een raar streepje gekregen?? Weet iemand hoe dit komt? Ik wil er wel 1 opnieuw doen maar hoe? Zit heel vroeg 12dpo en ochtend urine is beter maar zou het zo vroeg ook anders kunnen? Grt .... =)
hey troy, Ik zit wel een lichte streep. Maar er staan er nu drie, naast je controle streep, deze kun je weghalen door er wat druppel water in te doen zodat hij goed doorgelopen is. Doe dat even en laat hem opnieuw zien. Ik denk toch echt een tuurstreepje te zien! Spannend, Groetjes
ik heb die test gisteren op 11 dpo met middagurine gedaan en toen was er ook al een streepje te zien ! bij jou zie ik geloof ik ook een 2e (spannend )..alleen lijkt hij niet helemaal goed doorlopen (bij de controlelijn). Heb je wel genoeg druppels gebruikt?
Hi meiden dank jullie geweldig, voor de snelle reacties !! Top! Naar 1 probleem heb hem vanmorgen om 5:50 gedaan.... Het zat me niet lekker.....dus vandaar nu pas laten zien kan ik nog met water spoelen??? Liefs.......ta
Ja hoor troy, je mag nu nog gewoon wat druppels water erin doen. En lijkt me verstandig om over twee daagjes weer even te testen. Benieuwd naar de foto hihi
Dat is helemaal waar pfff moet vrijdag zh eigenlijk donderdag ....maar ja als ongi uitblijft.....oh zou het kunnen?? Indd ik denk morgen weer testen bedankt meiden morgen hier dus weer een foto...nega of posi.....hoop het laatste hihi liefs....x
Hi meiden ,onbegrijpelijk maar toch ongi geworden vanmorgen! Grrr baal dag....en normaal altijd 11e dag nu weer op de ochtend 13e dag . Zoveel hoop had ik deze x 25 ml goeie zwemmers inplaats van altijd 6mm baarmoederslijmvlies nu 10mm.....plus me ei was gesprongen!!!! Balen balen balen.....nu 3x OVI ,4x IUI en nu gaan we naar IVF ??? Helemaal nieuw dus ga maar eens informatie inwinnen hier..... Pfff meide succes allemaal lies Tam......
Ah nee, wat erg voor jullie! Dubbel zo omdat die test toch goede kant op leek te gaan! Heel veel sterkte!
Rot Troy, Ik begrijp goed dat je baalt, het streepje zag er heel verwarrend uit. Mag best, even lekker balen. Succes met verdere acties, ik hoop voor je dat het snel raak is.