Stoppen met roken

Discussie in 'De lounge' gestart door Doorenroosje, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Ben eergisteren begonnen heb zo een elektrische sigaret gehaald. Heb er een met en 1 zonder nicotine vanmorgen die zonder gebruikt en vanmiddag nog niks heb natuurlijk wel zin om even naar buiten te lopen om er een op te steken maar dat doe ik natuurlijk niet. Het erge is ik denk er heel de dag aan en verveel me gewoon. Wat dat ik wil bereiken met mijn topic weet ik niet :D

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Als je die met nicotine gebruikt verdwijnt de zin in de sigaret echt. Je kan beter langzaam afbouwen.
    Nicotine zelf is even schadelijk als cafeïne dus het is niet erg als je nog nicotine gebruikt.
    Welke heb je? Toch niet de jiksu he?

3. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18

Ik weet niet welk merk het is hij lijkt er wel op maar is toch iets anders. Wat is er met de jiksu dan?

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Niks mis met de jiksu maar die kan je niet goed onderhouden waardoor het een dure hobby word. Want om de zoveel tijd moet je dat gloeidraadje met touwtje vervangen anders word het heel erg vies
    Kan je alle deeltjes uit elkaar halen? Dat koordje wat aan die gloeidraad hangt, Kan je die vervangen?

En de jiksu was voor mij van mwoah het is wel iets maar niet helemaal.

5. Doorenroosje

Doorenroosje Actief lid

13 jul 2013
    113
    7
    18
    Hij kan helemaal uit elkaar ja dus dat scheelt weer

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dan heb je een goede denk ik :)
    Als je zoete smaakjes neemt moet je dat gloeidraadje regelmatig veranderen maar je kan het ook een dry burn geven zodat het langer mee gaat.
    Bij tabaksmaakjes ook maar dan gaat het gloeidraadje wel iets langer mee.
    Ik doe het eens per week dryburnen of vervangen

Je kan beter de liquid met nicotine nemen, dan veranderd de zin in een sigaret echt heel goed. Je krijgt wel nog nicotine binnen maar geen kankerverwekkende stoffen meer. Je kan stilaan de nicotine afbouwen

Er bestaat zelfs een heel forum over elektrisch roken, daar kan je je wat inlezen en zelf ook vragen stellen. Heel handig!
    Lees wel niet teveel ineens of geen dingen lezen die je niet hebt anders is het gewoon chinees :)
    Dampforum.nu - Forumindex

Deel Deze Pagina