hallo dames! kom jullie even een hart onder de riem steken! ben sinds 18 juni van het roken af! en niet zonder beloning (zie banner ) het enige hulpmiddel wat ik heb gebruikt is mijn eigen wilskracht...mijn eigenwijsheid! je bent sterker dan die smerige sigaret, onthou dat goed!
Nou meiden, Ik hem hem geinstalleerd. Nou nog even mijn pakje leegroken. (zoveel rook ik niet, dus dat duurt nog heel even) En ik denk dat tie morgen wel leeg is. Eigenlijk is roken echt vies he! Bah.. Groetjes Lotte
Sinds gister officieel aan de klus en dus gestopt. Valt mee hoor. Afblijven, that's all. Er ligt hier trouwens nog een bijna vol pakje naast me. Dunhill lights. Iemand? Trouwens, het idee van een kleine is de absolute motivatie. Afgelopen maand zat ik maar te wachten op ongi om mn spiraaltje te laten verwijderen. En het kwam maar niet.... ruim 3 weken over tijd. Ik zat zooo in de rats; stel je voor, zwanger, met een spiraaltje, en dat terwijl ik gewoon gerookt en gedronken heb. Voelde me verschrikkelijk schuldig! Gelukkig niet zwanger dus, en ik doe absoluut mn beste best om zo gezond mogelijk te doen. Elke sigaret is er een teveel. Het enige waar ik tegenop zie is uitgaan met vriendinnen, je kent het, wijntje, kletsen: welke smoes verzinnen jullie voor stoppen met roken? Ik hang nl. niet aan de grote klok dat we klussend zijn. Acute bronchitis? Aankomend sporttoernooi? Indrukwekkende droom? Tante met longkanker? X, D.
hoi dames Heb nog 3 sigaretten en dan is het voor mij ook afgelopen dat roken. Het is inderdaad vies. ik weet ook niet wat ik moet zeggen waarom ik gestopt ben met roken weet al gelijk wat voor reactie we krijgen dan, jullie zijn bezig om zwanger te worden! Dus moet ook nog een goede smoes verzinnen. groetjes claudia
Zeg dat er trombose in de familie zit en dat roken dat verergerd. Komt heel goed over meestal en mensen hebben gelijk begrip ervoor! Bij mij weet gewoon iedereen dat we bezig zijn voor een tweede. Heb namelijk eerst een miskraam gehad, en ja, dat ga je wel niet aan de grote klok hangen, dat doen andere wel voor je.... Maar iedereen weet het dus. Dus voor mij geen smoesen gelukkig. Iedereen succes!
Haai dames.. Ik kom jullie ff vertellen dat ook ik gestopt ben sinds 15-08,en het gaat hartstikke goed,niet verwacht want ik rookte best veel.. Heb het boek van Allen Carr gelezen,zomaar om te kijken of het werkt,haha en jawel hoor tot nu toe wel! Veel succes dames,tis gewoon VIES! ps.en ze worden ook weer duurder,scheelt ook weer he! Liefs D... -x-
ja dat is een bekend probleem... bij ons weet ook niemand dat we aan het klussen zijn.. en ik wil dat eigenlijk graag zo houden des te groter straks de verassing.. bij ons denkt nog steeds iedereen dat mijn man er nog niet aan toe is hahaha weet iemand een goeie smoes? xxxxxxxxxxxxxx
heej Liekie Hoe is het vandaag gegaan? Hier wel goed maar het knaagt toch wel hoor....maar geef er niet aan toe ik vertik het komt mijn eigenwijsheid toch nog eens van pas
hoe staat het met het roken van iedereen..? bij mij niet zo goed ik rook nu 2-3 sigaretten op een dag niet zo veel maar ik wil er graag helemaal vanaf...... sorry meiden! nieuwe poging! xxxxxxxxxxx-
hoi hoi hier wil het stoppen met roken ook niet echt lukken. Baal ervan dat ik het karakter niet heb om te stoppen. xxx claudia
Zit eens even mee te lezen, ook ik wil stoppen. nu rook ik er nog 1 en probeer t voor vandaag dan te laten. Doen jullie mee? Lieke, kom op......doen we t samen. En we weten waar we t voor doen. Succes en sterkte
ja je hebt helemaal gelijk we moeten ook gewoon stoppen.... blij dat ik hier alles eruit kan gooien op deze site.. zo lekker om af en toe je hart te luchten.... xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zou ik ook graag willen maar het is zo moeilijk! Maar toen ik ontdekte zwanger te zijn,ben ik onmiddelijk zonder probleem gestopt met roken. Ik zou het niet over mn hart gekregen hebben te roken met dat kleintje in mijn buik. Natuurlijk,na de curretage het eerste wat ik deed was een sigaret opsteken Toch vreemd dat je het wel voor je babytje overhebt maar niet voor je eigen lichaam en gezondhoed?
inderdaad het is wel apart ja... maar ja wel goed dat je gestopt bent hoeveel (a.s) moeders blijven door roken? ik weet zeker als ik weet dat ik zwanger ben dan kan ik het ook van me afgooien (ja inderdaad weer voor de kleine maar niet voor jezelf...) xxxxxxxxxxxx
Dames, Even een hart onder de riem voor jullie allen: Ik ben al weer 10 maanden geleden gestopt met roken na 10 jaar een stevige rookster te zijn geweest. Maar op het moment dat mijn kinderwens naar voren kwam (ca.12 maanden terug) ben ik per direct gestopt en sindsdien taal ik niet meer naar een sigaret! Dat was voor mij onvoorstelbaar. Die sigaret zat bijna aan mij verkleefd. En ook ben ik enkel 2 kilootjes aangekomen, terwijl ik een top-niet-sporter ben. Voel me superlekker en wil mijzelf nu niet-roker noemen ipv ex-roker! Succes dames, het is voor een prachtdoel...Zet hem op! Liefs Silvana
Heej Liekie, Truus en anderen. Kom op he! Stoppen! Goed voor de vruchtbaarheid ten eerste, goed voor het klaarmaken van jouw lijf om 9 mnd lang een kleine in te huizen (en daarna nog een tijd borstvoeding wellicht) en als bonus: het is stiekum ook best goed voor jezelf! Sinds ik vorige week maandag gestopt ben ben ik 1 keer de fout in gegaan; donderdag avond, thuis. BAH wat voelde ik me ontzettend stom zeg! Mijn methode is trouwens: ik confronteer mezelf continu. Er ligt namelijk een bijna vol pakje sigaretten hier op mn werk. Nog niet 1 keer aangezeten! Ik merk dat als ik de verleiding steeds in de ogen kijk, ik steeds koppiger word en ik heb het gevoel dat ik niet ineens verrast kan worden door een sigaret die voor mn neus opduikt. Ik sta steeds in fight-mode, helemaal na donderdag. GGrrrrr Ik vind dat ik het roken moet kunnen laten met sigaretten binnen handbereik. Het motiveert mij echt, misschien dat het voor jullie ook werkt? succes! D