hallo meiden, We zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden en zoals voor velen onder ons zitten er echt mentaal moeilijke dagen in,dus vandaar dat ik hier even wat post. Ik wil graag even iets vragen. Vorige week zo ik normaal gezien mijn eisprong moeten gehad hebben en we hebben dan ook zo goed mogelijk proberen te 'werken' . Ik heb nu al enkele dagen af en toe een kleine kramp in mijn buik (zelfde pijn als menstruatiepijn) en ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, ik heb it nog nooit gehad op dit tijdstip,zou dit willen zeggen dat ik zwanger ben? Ik heb ook een dag gehad dat ik zonder reden misselijk was en me echt niet goed voelde. Ik ben ook enkele dagen ongeloofelijk moe geweest. Zou dit een goed teken kunnen zijn? Iets zegt me echt dat ik zwanger ben onder andere door deze signalen maar ik ben bang dat ik mezelf iets wijsmaak en we moeten nu nog tot eind volgende week wachten voor ik een test kan doen...
oei spannend hoor! Helaas ben ik ook al een aantal keren goed voor de gek gehouden door mijn lichaam. De vorige ronde had ik ook een week na de eisprong regelmatig buikpijn/ongigevoel. Maar helaas werd ik een week later toch ongesteld. Het is afwachten meid, hoe vervelend dat ook is! Ik duim voor je!
Hoi, Ik heb ook altijd gelijk na de eisprong een kramp gevoel. Dit houdt dan aan tot en met de menstruatie. Het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent, dan kan je ook dit soort symptonen hebben! Nog even afwachten . Liefs Dib
hey bedankt alvast voor de reacties. Het is zo frustrerend he. Ik hoop zo dat mijn lichaam me niet weer voor de gek houdt. Ik heb al een cyclus van 42 dagen dus heb ik het nu echt niet nodig dat mijn lichaam me nog meer voor de gek houdt. Het zal inderdaad nogmaals afwachten zijn. Hopelijk zijn het echte goeie aanwijzingen en zijn we in verwachting... Zijn er nog mensen die er ervaring mee hebben?
zijn er al mensen die deze symptomen ook gehad hebben en inderdaad zwanger waren of was het van iedereen vals alarm?