Mijn zoon vindt het leuk om post te krijgen en is dol op stickers. Als iedereen keurig mee doet, kost het je dus 5 postzegels en 5 stickervelletjes. Maar je krijgt dan wel 16 vellen terug! als als als... en daarom wil ik eerst vragen of er wel kindjes mee willen doen, want anders sla ik het ook af. DE BRIEF: Welkom bij de stickerclub Ik hoor mama al denken: Nee he, niet nu al een kettingbrief Dat dacht mijn moeder natuurlijk ook. Maar dit is wel een hele leuke kettingbrief. Dus zorg dat jouw mama meedoet! Wat moet je doen? 1. Stuur een velletje stickers naar de persoon die op nummer 1) staat. 2. Verwijder daarna deze naam van de lijst en zet de tweede naam op nummer 1). 3. Zet je eigen naam en adres op de tweede plaats. Zo blijven er altijd twee namen op de lijst staan. 4. Kopieer deze brief en stuur het met een velletje stickers naar vier verschillende vriendjes en/of vriendinnetjes. Als dit niet binnen zeven dagen lukt, stuur dan de brief en de stickers terug naar ons (op nummer 2), dan kan iemand anders meedoen en wordt niemand teleurgesteld. We hopen natuurlijk dat je meedoet! ADRES 1 ADRES 2
leuk voor mensen die het wel willen doen maar als ik niet eens mee wil doen moet ik wel alles terug gaan sturen dus..... moet ik nog een brief schrijven en een postzegel kopen !