Ik ben nu in ronde 2 bezig met zwanger worden. maar ik rook, ik weet dat het heel slecht is om te roken als je zwanger bent. Dus ik wil ook graag stoppen maar ik denk niet dat ik dat kan. Ik wil mijn beebje het allerbeste geven.dus dan moet ik gaan stoppen heeft iemand van jullie adviesen dat het mischien makelijker word om te stoppen. XXX Gusam
Als ik jou was zou ik even de zoekfunctie gebruiken, er zijn al topics over stoppen met roken waar veel tips in staan. Ook met google zul je veel tegenkomen, de site van Stivoro bijvoorbeeld. Ik heb zelf veel gehad aan een forum voor stoppers, erg veel steun en tips daar gekregen. En verder hielp het boek Rookvrij van Kristina Ivings mij goed om de verslaving beter te begrijpen. En wat tips in het kort : zoek heel veel afleiding, drink veel water, gooi je vaste routines wat om, eet veel fruit of andere gezonde dingen, lees over verslaving en stoppen met roken, blijf in beweging, en hou vol, hou vol, hou vol. Het is in het begin een hele zure appel waar je doorheen moet bijten, en dat is niet in een paar daagjes gepiept. Het allerbelangrijkste is en blijft je motivatie. Heel veel succes!
Inderdaad, gelieve de zoekfunctie te raadplegen. Hier zijn echt ontzettend veel topics over te vinden. Elmo