Gewoon voor de lol. Hoe houd ben jij? En wel eerlijk zijn he! Ik ben 25. Soms voel ik me heel jong, als in onwetendheid over een hoop dingen. Soms voel ik me groot en volwassen. Vooral als ik met mijn zoon over straat loop. Zo van: kijk mij, ik ben een moeder! Apetrots! En nu ben ik nieuwsgierig hoe oud mijn mede forumers zijn. Verder niet nieuwsgierig hoor
30 natuurlijk nog hartstikke jong. Maar van de wetenschap dat mijn 8-jarige in groep 6 zit en mijn 6-jarige in groep 4, voel ik me echt ineens heel oud. De jongste wordt volgende maand 3. Die gaat over een jaar naar school. Bizar
26 En ik voel mij piepjong naast alle moeders op het schoolplein. Snel tellend vermoed ik iedereen boven de 30. Oudste zit in groep 2. Buiten dat voel ik me vaak een oud wijf met mijn lage energie level en vele kwaaltjes.
Ik ben 36. Maar voel me veel jonger. Hoe ouder ik word hoe beter ik me voel eigenlijk. Mijn oudste is 9 en jongste 5
41 XD De oudste wordt bijna 18, dan nog Kleuter van bijna 5 en hopelijk straks een Baby <3 Been there Done that! Nooit ergens spijt van hebben
45 Oudste nu naar de middelbare! En meisje van 8, jongetje van 7 Ik vind 45 vreselijk, voel me veel jonger. Maar in mijn omgeving zijn eigenlijk bijna al mijn vriendinnen van dezelfde leeftijd met kinderen van dezelfde leeftijd. Ik ben dus geen uitzondering.
42. Voor mijn 12 jarige dochter redelijk gemiddeld, maar op de psz van zoontje van 3 val ik wel uit de toon, ben benieuwd hoe dat volgend jaar op school gaat zijn. Man is 52, die haalt de gemiddelde leeftijd van de ouders wel flink omhoog