Hier met ongeveer anderhalve week, ik heb 2 pakken newborn opgemaakt. Misha was dan wel 4200 gram bij haar geboorte, dus een flinkerd. Nu moet ik er ook bij vertellen dat ik die newborn dingen zulke rotluiers vind. Ze zijn zo vierkant. Nummertje 2 van de groene pakken verschillen niet eens zoveel van maat, maar hebben tenminste een fijne pasvorm, werkt veeeeel lekkerder...
ik heb er niet zo lang mee gedaan, ik geloof dat ik toen elijah een maand was al op mini ben overgestapt, en daarna al vrij snel op midi, dat is van 4 tot 9 kilo, daar doe je wat langer mee...
Ik gebruik nu nog die van 2-5 kg(van pampers).Elena woog bij geboorte 2,5 kg. Denk dat ik nog 20 stuks heb en dan ga ik ook over op die van 3-6 kg
hallo ik ga vandaag over op pampers nr 2 ik had al luiers van kruitvat nr 2 gehaald die zijn ook prima vandaag ga ik met lucas naar het cb voor het weeg uurtje kijken hoe die gegroeit is ga ook maar is vragen of ze hem willen meten want dat is nog steeds niet gebeurt groetjes jolanda
Bob heeft met nr. 1 wel lang gedaan, maar ik ben nu bang dat ik van nr. 2 teveel op voorraad heb. Het gaat ineens zo hard...
Tymen heeft met de nr 1 vrij lang gedaan, maar hij was dan ook een klein manneke. Ik denk dat hij ze tot een maand of 2 gedragen heeft. Nummer 2 heeft hij ook een maand of twee gedragen en sinds 1,5 maand ofzo zitten we in nr. 3.
ik heb sinds gisteren mt 2 van pampers, maar ze zijn nog aan de grote kant. Koop nog een pak van mt 1. Ted was 2670 bij geboorte.
Ik gebruikte eerst pampers newborn, maar die pasvorm vond ik niet fijn, daarna bumblies newborn (veel fijner vind ik), heb nu nog 1 pak te gaan! Merle is zo'n 4300 gram nu. Denk dat ik daarna overstap op de volgende.
Sam zit nog steeds in maatje 1 van de Pampers... Maar ja wij spelen vals, ze woog 1218bij de geboorte en zit nu rond de 3200/3300 gr. De nr 2 liggen hier al op voorraad klaar, want ik wist natuurlijk niet dat mijn meissie zoooo vroeg geboren zou worden.
tip; nummer 2 is eveeeeellll goedkoper! en kan al vanaf 3 kg! nu ligt het ook een beetje aan het kindje! maar kyana past 2 echtw el goed en is nu 5 wkn en had ook nog wel wat eerder gekund denk ik! trouwens nummer 1 past ok nog super!
Joey was ook 4200 gram met geboorte, ik heb 2 pakken pampers newborn maatje 1 gebruikt. Maat 3 heb ik heel lang mee gedaan, en ik ben eigenlijk op maat 4 overgestapt omdat ze bij een aanbieding geen maat 3 meer hadden. En het bereik (qua gewicht) overlapt een beetje Met maatje 4 kan ik voorlopig nog wel even voort
kailynn heeft 1 1/2 maand met maatje 1 gedaan en is nu uit maatje 2 aan het groeien. new born van pampers