is het mogelijk om 4 dagen een posititieve ovulatie test te hebben? normaal gesproken is dat toch maximaal maar 2 dagen? nou word het wel erg moeilijk om je eisprong te vinden... ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven groetjes evi.
Hoi Evi, Welke ovaluatietesten heb je? Je hebt namelijk ovaluatie testen die altijd een streepje geven, alleen moet hij net zo donker zijn als de teststreep, en net zo dik. Dus soms heb je een positieve ovutest maar zijn de streepjes minder gekleurd of dunner. Dan zou je even goed de gebruiksaanwijzing moeten lezen. Anders zou ik het ook niet weten. Groetjes Elvira
Wat Elvira zegt, wilde ik ook zeggen! Haha! De enige mensen waarbij ik heb gehoord dat ovulatietesten constant heel positief (dus heel donker) zijn, zijn zwangere mensen.
hee bedankt voor jullie reactie,s.. ik heb inmiddels een ander topic gevonden.. die hierover gaat... het gaat namelijk over de kruitvat testen... die blijft echt al 4 dagen donkerder dan de controle streep echt donker paars.. maar ik las dat deze niet altijd goed werken. dus ik heb nu dipsticks van de babyboom shop die ben ik ook gaan gebruiken en die is wel gewoon weer negatief en is alleen op 1 mei positief geweest.. tja welke moet je geloven.. die dipsticks heb ik bestelt omdat ik die van kruitvat niet vertrouwde omdat ik dit probleem vorige maand ook al had met die van het kruitvat. maar ik las dus in een ander topic dat er meer mensen dit probleem hadden bij de ovu testen van kruitvat. x evi
hey meis misschien heb je wat aan de foto's in mn album? de eerste 15 dagen met sensitest getest en de andere dagen met babyboom testen suc-6
Ik lees dat je andere testen hebt geprobeerd, dat is wel een goed idee had ik ook aangeraden. Zou de babyboomshop eerder vertrouwen, 4 dagen lang een positieve test komt niet zo vaak voor. Het kan trouwens wel als er twee eitjes vlak na elkaar rijpen en springen (in allebei de eierstok 1)