Hi Dames, Onlangs zat ik in de laatste wachtdagen van een verse tp voor een 2e kindje n.a.v een icsi behandeling maar helaas gisteren 12 dagen na de tp ongesteld geworden. Tijdens de behandeling hadden we 6 bevruchtingen en alle 6 van top kwaliteit. Dus er zitten er nog 5 in de vriezer. Nu moet ik eerst en maand rust en daarna zal ik een natuurlijke cyclus een cryo behandeling plaatsvinden. Nu hebben we n.a.v mijn eerste zwangerschap 1 cryo gehad van top kwaliteit maar deze was bij het invriezen al helemaal kapot gegaan.. bleek achteraf. Ik vraag me nu onzeker af of het nu wel goed zal gaan. Daarnaast begreep ik dat je alleen ovitrelle gaat gebruiken voor de eisprong en verder geen hormonen. Aan de ene kant kan mn lichaam dan laten zien wat ze kan en alles wat ik dan voel is echt. Maar aan de andere kant vind ik dat heel spannend. Wat zijn jullie ervaringen met een cryo behandeling in natuurlijke cyclus? Ik probeer me maar vast te focussen op de volgende ronde zodat ik deze mislukte poging wat kan vergeten. ben benieuwd....
Ik heb de laatste 3 of 4 cryo tp's in natuurlijke cyclus gehad. Bij de laatste vroeg ik mijn arts wat verstandiger was, in natuurlijke of gestimuleerde cyclus en hij gaf aan dat recente onderzoeken uitwijzen dat in natuurlijke cyclus betere resultaten geeft omdat je lichaam zichzelf voorbereid op een zwangerschap i.p.v. dat je je lichaam "fopt" Ik heb alleen de laatste tp 3x pregnyl 1500 bijgespoten en daar ben ik nu zwanger van! Persoonlijk vond ik het in natuurlijke cyclus ook veel prettiger, even geen gedonder met hormonen en pilletjes en spuiten enz... Succes en hopelijk onstaat er uit 1 van je cryo's een mooie baby
Ik heb echo's altijd in natuurlijke cyclus terug gekregen. Ik vond het ook heel fijn. Ik heb in totaal 4 cryo teruggeplaatsingen gehad. Mijn zoon was een cryo in later ben ik nog een keer zwanger geraakt van een cryo maar werd een MA.
Ik heb 4 cryo's in kunstmatige cyclus terug gekregen zonder zwanger te worden. Deze laatste cryo in natuurlijke cyclus en wél zwanger. Nu bijna uitgerekend. Ik zweer dus bij natuurlijk!
Ik heb 1 verse tp gehad in 2012 daarvan bleek ik meteen zwanger. Inmiddels 3 embryo's terug gehad in natuurlijke cyclus (alleen ovitrelle voor eisprong) en helaas 2 keer biochemisch zwangerschap maar niet zwanger. Nu binnenkort weer icsi 2.... Een volgende keer zal ik weer kiezen voor natuurlijk ik vond dat super fijn en geen gedonder met hormonen. Mijn cyclus is super van mezelf dus hormonen die niet hoeven, hoeven niet. Super dat jullie zoveel goede cryos hebben heel veel succes.