Stoppen met werken financieel

Discussie in 'De lounge' gestart door MylaJ, 2 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Knap hoor Abri!!!! Nog tips? :)

Ts, realiseer je nog iets: tbm zijn is zwaar. Je moet er het type voor zijn om altijd thuis te zijn. Ik vind het persoonlijk wat minder leuk omdat je wereld erg klein wordt. Maar er zijn er ook genoeg die het heerlijk vinden, dus bedenk goed wat voor jou geldt.

2. Cathelijne1986

50 euro per week aan boodschappen? Wow hee, ik moet echt nog eens naar de onze kijken dan. Knap!!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Als het zou moeten zou het kunnen, maar ik zou het wel erg krap vinden.

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ben t niet met je eens dat tbm zwaar is,maar wel dat je wereld klein word... Ik heb 2 jaar thuisgezeten en je gaat wel wat meer helpen op school als t lukt,ik werk nu ook max 12 uur per week om idd wat anders te doen te hebben,maar tbm zwaar? nee,het zijn wel je eigen kinderen... Dat doe je toch met liefde?

5. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ook al zijn het je eigen kinderen dan nog kan het toch wel zwaar zijn.. Ik zorg met liefde voor ze maar ik kan je vertellen dat sommige dagen echt wel zwaar zijn.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou ik heb een tijdje thuis gezeten en kan je vertellen dat ik ze heel soms ook met alle liefde achter het behang kon plakken.

7. Cathelijne1986

Zoals ik al zei, je moet er het type voor zijn. Net zoals ook niet iedereen hetzelfde beroep wil uitoefenen. Ik vind de combinatie met werken zelf prettiger. Maar dat is persoonlijk en voor iedereen anders. (En om de discussie te voorkomen: ik vind het één niet beter of slechter dan het ander ;) )

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik vind 800 euro echt wel te doen. Wij hebben voor reiskosten,verjaardagen,eten en roken 560 per 4 wkn.
    Dus totaal 140 per week om echt alles van te doen.
    Helaas heb ik een ww uitkering omdat ik eruit moest.
    Deze loopt in augustus af en dan valt mijn inkomen weg.
    Met de 560 euro redden wij het prima. En er blijft ook over wat apart gelegd wordt. Ik hoop dat ik voor augustus een baantje heb. Zo niet dan moeten wij het nog makkelijk redden. Wij zijn trouwens een gezin van 5.
    Mijn kids zijn 14,11 en bijna 8

9. Cathelijne1986

Wederom heel knap!

10. ano19

ano19 Actief lid

11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kom rond van 90 per week met 4 kinderen. Zijn allemaal onder de 10 jaar. Luiers er bij in verse groente en fruit. Pakjes drinken voor school etc. Dus echt 90 voor alles. T is te doen. Wel creatief zijn maar dat ben ik en ik weet niet beter dan met minder rond te komen.

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik vind het zo knap dat jullie met zo weinig rond kunnen komen..

Vanmorgen even boodschappen gedaan en dan echt geen luxe dingen meegenomen, maar ben dan al 45 euro kwijt aan brood/fruit en drinken.. en dan doe ik booschappen bij de lidl en heb ik voor 3 dagen al eten in huis.

Wij moeten van 600 euro per maand rondkomen incl benzine en dergelijke, maar ik red het meestal eigenlijk net niet en weet nog wel ergens wat vandaan te snabbelen.

Aan boddschappen ben ik toch al snel 150 euro kwijt incl luiers (heb er nog 3 in de luiers)

12. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    Nou idd!!!!😂😂😂😂

Deel Deze Pagina