Tips voor afsluiten verlof gezocht!

Discussie in 'Weer aan het werk' gestart door 2debaby, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Volgende week ga ik weer beginnen.
    Best wel weer lekker om iets voor mezelf te hebben.

Graag zou ik deze bijzondere tijd van m'n verlof op een leuke manier samen met m'n baby afsluiten.

De oudste is vanaf donderdag weer hele dagen thuis (gaat ma di wo naar de opvang), dus morgen is voorlopig echt de laatste dag samen met m'n baby. Voor mezelf heb ik al een heerlijke afsluiter geregeld dit weekend, namelijk een gezellige high tea met een vriendin, maar ik ga graag nog iets 'onvergetelijks' doen met m'n baby.. Alleen: wat?!

Tips zijn meer dan welkom :)

2. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Leuk idee! Ik heb helaas geen originele tip voor je :) Ik heb op mijn laatste dag gewoon extra veel geknuffeld met mijn dochter en ben 's middags een eind gaan wandelen met de wagen, had broodje meegenomen en die in het park opgegeten. Niet echt bijzonder dus, maar heb die wel heel bewust van alles genoten.

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Een shoot? Via dutcheye.nl bijvoorbeeld. Is erg gaaf.

4. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n shoot is een leuk idee! Eens kijken of dat op zo'n korte termijn te regelen valt. Misschien anders voor vrijdag, met allebei m'n kindjes. Alleen is dat niet speciaal voor de baby..

Zo'n picknick is ook erg leuk, hoeft ook echt niet iets ontzettend bijzonder te zijn, maar wel iets om niet meer te vergeten.
    Zo hebben we (bij toeval, bevalling begon spontaan) de laatste dag voor m'n bevalling met man en zoon een rondje door het park gelopen in de schemering en daarna met z'n 3en pizza's gebakken. Was echt zo ontzettend gezellig en leuk (heel knus gezinsmoment) alsof dat zo had moeten zijn voor de bevalling.
    Zo iets zoek ik voor m'n laatste dagje morgen..
    En misschien moet ik er niet zo bewust naar op zoek gaan, maar genieten van het moment :)
    Ben zo aan het bedenken dat het genieten er vandaag bijna bij in schiet..

Deel Deze Pagina