Zijn dit ze..?? Ik heb vanavond krampen / steken onderin mijn buik en schaamstreek. Baby is druk en heb het idee dat die krampen mede door beweging komen. Moet er ook vaak door plassen, maar het voelt niet als blaasontsteking (heb ik nl 3 weken geleden gehad). Is dit nou het "voorwerk" waar je over hoort ? Het voelt meer als felle steekjes dan als menstruatiepijn... Hoe voelden jullie voorweeen? En indalingsween? (Baby was vorige week nog niet ingedaald)
Menstruatie klachten betekende voor mij indaling .. Durf niet te zeggen hoe voorweeen voelen, ik lees eventjes mee!
Als de echte weeen maar dan minder pijnlijk. Onregelmatig en ze gingen dan na een nacht ineens weer weg. Wel behoorlijk pijnlijk. Kon er niet van slapen en paracetamol hielp niet. Na twee dagen en nachten naar het ziekenhuis gegaan van: ik ben kapot. Wat gaan we hieraan doen? Maar bleek toen 3cm te hebben. Ze hebben vliezen beschadigd en binnen 2 uurtjes zat ik op 8cm...the hell!!!!!! Maar als je me vraagt waar een voorwee mee te vergelijken...ja een milde echte wee... En hoe voelt een echte wee aan? In het begin zware menstruatie kramp maar daarna eigenlijks niks waarmee ik het kan vergelijken. Wat me wel bijstaat is dat bij elke kramp de baby heel druk werd waardoor het inderdaad erger werd. Hij werd druk als er eentje op kwam zetten.
Daar had ik de afgelopen paar nachten last van en gisternacht was het ergste. Heb van 12 tot 4 niet kunnen slapen van de (nare) pijn in mijn onderbuik. Kreeg er steken aan de onderkant en rug. Zat alleen geen ritme in. Was constant. Twijfelde: indalingsweeen of voorweeen? Dit had ik niet bij mijn eerste zwangerschap. Afgelopen nacht nergens last van. Is toch maar raar zo'n zwangerschap.