Ik word echt gek Ik draag ons kindje heel erg naar voren, dus mijn buik is vrij groot. Zit onder de strepen, maar dat is echt mijn minste zorg. Waar ik wel echt compleet gek van word, is dat mijn buik sinds een dag of 3 echt enorm jeukt. Ik weet dat ik niet moet krabben (dat doet ook echt heel erg pijn), maar ik kan het soms niet helpen.. Word er gewoon 's nachts wakker van. Ik heb al zo'n verstevigende buikband, wat wel iets helpt, maar die kan ik niet 24/7 dragen natuurlijk. Ik smeer 2 x per dag (als ik vrij ben 3x of vaker) met olie.. Kan ik nog meer doen???
Ik heb er nu pas last van...na 1 mnd Ik smeer dan ook maar helende olie, weet nu ff niet hoe t heet en als t echt erg is leg ik mn buil bloot en leg er koudr washandjes op.
Geen olie gebruiken maar iets hydraterends. Zonder parabenen en parfum. En douchen met sanex zonder parabenen en parfum. Ik had er ook rond die tijd heel erg last van. Ben echt drie keer per dag gaan smeren met een hydraterende creme. Was er binnen een paar dagen vanaf!
@xElles Mijn huid zag er destijds zo uit... was echt een vreselijke jeuk!!! Was zooo blij dat ik na een paar dagen hier vanaf was!!
Ugh verschrikkelijk hè! Bij mij jeukt het vooral op de striae.. Ik zal je de foto besparen Ik ga morgen eens op zoek naar die gel. Of in ieder geval iets hydraterends.
Ik had koelgel. Bij mij bloeden t zelfs ik werd gek! Douchen is erg slecht, droogt nog meer uit Ik heb er ook spul tegen brandwonden op gedaan
Oh dat meen je! Bloeden? Zover is het hier nog niet.. Als het kapot is mag je er toch niks opsmeren lijkt me?