SToppen met Yasmin pil?!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Nemo1984, 12 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Dat zal zonder pil ook zo zijn, maar mij is toen verteld dat de cijfers onder Yasmin gebruikers aardig hoger lagen dan bij andere pil gebruikers. Als je tot een risicogroep behoort, wordt het gebruik van hormonale anticonceptie volledig afgeraden.

Maar misschien is de yasmin sindsdien wel verandert van samenstelling, dat weet ik natuurlijk ook niet.

2. inge85

inge85 Lid

3 sep 2009
    6
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    heey heey grappig bij ons is het hetzelfd verhaal wij gaan ook stoppen met de pil maar ook mijn vriend wil nog even wachten en eerst nog wat sparen willen eind december begin januari stoppen en jullie??

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ inge

Ik ben nu gestopt en wij gaan er begin volgend jaar ook voor. Reden dat ik nu gestopt ben is om mijn cyclus op gang te laten komen. Er zijn meiden die maanden wachten voor ze voor de eerste keer ongesteld worden. En dat zou ik heel erg vinden moest ik dat voorhebben als we ervoor gaan.

Enne, 't is ook een besparing he. Ik moest in de dertig euro betalen voor mijn pil, dus dat spaar ik dan nu uit he ;)

4. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik ben ook net gestopt met de Yasmin pil sinds 23 augustus, tot nu toe geen ontpillings verschijnselen. Heb volgens mij ook al mijn eisprong gevoeld afgelopen zondag, misschien valt het mee met ontpillen omdat het zo'n lichte pil is?

Liefs, iris

Deel Deze Pagina