Hoi allemaal, Ik zit met een probleempje.. Ik zit normaal altijd aan de pil en slik em ook netjes op tijd! Alleen nu ben ik em afgelopen maand dus zeker 5x vergeten in te nemen en afgelopen week had ik mijn stopweek nu heb ik wel een lichte bloeding gehad maar het is echt zo weinig geweest dat ik het eigenlijk niet eens ongesteld zijn noem. Het was beetje bloed niet eens een tampon waard! Zo weinig was het! Het was ook na de seks dat ik die bloeding kreeg, nu zit ik echt met een probleem ik weet nu dus niet of het nu wel gewoon menstruatie is geweest wat me eigenlijk sterk lijkt normaal ben ik altijd 3 dagen echt goed ongesteld. Ik heb ook deze laatste dagen pijn in me onderbuik vooral als ik ga liggen en ik heb helemaal geen bloeding meer gehad. Alleen afgelopen vrijdag dat hele kleine beetje.. HELP!! Is de pil nog wel betrouwbaar als je meer dan 5x vergeet in te nemen.. Ik slik trouwens micro 30 kan iemand mij aub helpen ik weet het echt niet meer Thanksss
Als je de pil een aantal malen vergeet en je hebt in die periode wel seks, dan kan je zwanger zijn. Maar ja, dit hoeft natuurlijk niet... Je weet het pas zeker als je een test doet. Succes!
op je vraag of de pil betrouwbaar is na 5x vergeten: nee , maar dat lijkt me wel logisch. Als je onzeker bent doe je ff een test ben je vd onzekerheid en twijfel af. Als je je pil zo vaak vergeet zou ik zeggen neem dan de prikpil of iets . Succes!
Daar zou ik vandaag aan beginnen alleen twijfel een beetje.. Ik heb alleen vrijdag 28 okt een hele lichte bloeding gehad ik schrok ervan dat het zo weinig was en het was ook echt na de gemeenschap en vrijwel direct weg.. Nu had ik op internet gelezen over pseudo menstruatie dat je lichaam t nog weet dat het zwanger is dat je dan rondom je menstruatie bloedverlies kunt hebben alleen dit duurt korter en is minder dan normaal zeg maar.. Ik heb ook eigenlijk heel de maand gemeenschap gehad ook dom van mij.. Als het zo is dan is het ook echt wel welkom alleen ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben.. Wil gewoon graag weten of het mogelijk is dat je zwanger raakt als je zo vaak de pil vergeet. Wat ook echt dom van mij is!
die kans bestaat wel ja als je hem zo veel vergeet. Daarom, ik zou een test doen. dan ben je uit de spanning of je wel/niet zwanger bent. En dan kan je altijd je huisarts bellen met de vraag of je kan starten met je strip wanneer de test negatief is.
Nou normaal vergeet ik t niet om de pil te slikken alleen ben de afgelopen maand heel de maand bij mijn schoonmoeder blijven slapen en normaal ligt de pil thuis bij mij in de badkamer en dan zie ik em wanneer ik me tanden poets haha .. vandaar dat k em deze maand zovaak ben vergeten.
De kans is er dat je zwanger bent, maar dat hoeft niet zo te zijn. Het kan in een keer raak zijn, maar dat gebeurt niet zomaar. Een test kan je het antwoord geven. Bij ons liggen de testen zelfs bij de supermarkt en ook de goedkope geven een betrouwbare uitslag. Succes! Wat misschien handig is, is een extra strip in je handtas stoppen. Dat had ik ook voordat ik met de pil stopte. Als je hem dan vergeet, kom je hem vanzelf in je handtas tegen
Nee daarom ik ga er ook niet vanuit dat het zo is , alleen wel beetje vreemd gezien mijn menstruatie dat het niet echt is gekomen maar ja komt goed ik ga morgen de test doen en dan zien we wel verder.. thanks voor je advies wat de pil betreft extra strip in me tas!
Ik ken iemand die na twee keer de pil vergeten zwanger is geworden. Dat was niet gepland en voor haar toen ook wel even schrikken maar nu is er wel heel blij mee. Ik besef me sindsdien wel dat de pil vergeten wel degelijk gevolgen kan hebben. De kans is er dus wel, alleen is de kans natuurlijk niet heel groot. Maar ik zal zeker een test doen! Succes!