Zou er nog verandering kunnen komen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sarah1989, 25 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hoi liefste mensjes

ben vandaag weer op controle moeten gaan Voor te kijken of er eitjes te zien zijn:D en was ik even opgelucht yeaah! Er zaten er dus :p
    maar helaas nog te klein voor pregnyl te krijgen,
    moet dinsdag alweer terug' ;)

heeft iemand er eigenlijk ervaring mee?
    En zouden ze nog groeien?
    anders moet ik terug starten met 2x clomid en dan is de kans zeer groot dat ik me nog zieker ga voelen:D

Dikke kus & groetjes sarah x

2. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    Als het goed is groeien ze 2 mm per dag. En het zijn follikels, die ze zien. Dat zijn de eiblaasjes, waar de eitjes in zitten. Ze kunnen nooit zien hoe groot de eitjes zijn

3. Linneke8

Linneke8 Actief lid

7 okt 2008
    328
    0
    0
    Peuterleidster
    En trouwens ziek zijn, dus de bijwerkingen van de medicatie hoort erbij. Ik heb er ook erg last van helaas? Je moet er wat voor over hebben hè.

4. Op welke cyclusdag zit je momenteel dan? En wat is de reden van het Clomid slikken (PCOS oid?)?

5. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

Gohh Genante antwoord, maar zo zeg ik het meestal ook tegen men arts, ben een groentjé ken er geen bal van;)

maar zal het anders formuleren eventueel..

ik heb mijn regels gekregen op
    15.10.2012 tot 20.10.2012
    ben begonnen met clomid op de 17dé

En ben op maandag 22 voor een foliekelmeting geweest maar bleek te vroeg' dus nu vandaag op 25 terug geweest
    toen was er wel iets te zien,
    geen idee wat maar hij vertelde me dat de eitjes nog niet groot genoeg waren dus moet dinsdag nog eens terug' Hoop echt zo hard dat ie dan wel goed is voor pregnyl te laten zetten';)

De reden dat ik dit moet doen, is omdat ik geen eiersprong aanmaak
    volgens de onderzoeken allemaal manlief zijn zaad is oké
    dus ben echt benieuwd'

p.s Moest er geen verandering zijn Dinsdag Moet ik overschakelen naar 2clomids per dag' Hij heeft me wel erbij gezegd dat ik best dan ook pilletjes neem tegen de misselijkheid, heb daar enorm veel last van':)

6. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ja Klopt maar balen dat ik er ook nog eens een soort griepjé bovenop heb gekregen':(

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ojaa haha zo zal dat wel heten! Eiblaasjes haha
    hij meten er toch eentjé die er bovenuit stak tussen de rest
    maar net nog te klein voor kans':D

8. Oooh joh! Als je op de 15e begonnen bent met menstrueren, is dat cyclusdag 1. Dan zit je nu dus pas op cyclusdag 10! Meestal is je eisprong pas rond cyclusdag 14. Ik heb PCOS en zonder Clomid duurt het ontzettend lang voor ik een eisprong heb. Ik zit momenteel op cyclusdag 25 en mijn eitje was gisteren pas 14mm! Je hebt dus nog tijd genoeg en er kan absoluut nog iets gaan groeien hoor meissie, geen zorgen!

Weet je hoe groot je follikels waren? Of waren het er gewoon meerdere die nog heel erg klein waren?

9. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie

oh Geen idee hoe groot eigenlijk' Was meer geconcentreerd op de beweging:D Het waren er wel duidelijk meerdere' maar de arts heeft 1tje zo gemeten denk ik en een foto van gemaakt?
    toen zei hij dat ook' dat ze nog niet groot genoeg waren voor pregnyl dus njaah ik ken er ook niets van' dus ik weet niet echt wat ik ervan moet verwachten maar dankjewel echtwaar' dankzij jou Weet ik toch nog dat ik me geen zorgen hoeft te maken':)

10. Nee hoor, je hoeft je echt nog geen zorgen te maken! Mijn eitjes groeiden met Clomid ontzettend snel, maar dat verschilt gewoon zo ontzettend per persoon, en op dag 10 hoef je je echt nog geen zorgen te maken dat er niets gaat gebeuren! Komt wel goed, hopelijk is er bij je volgende FM wel een eitje te zien wat eruit springt! :)

11. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    hopelijk voor jou dan snel een wondertjé!

ja idd we zullen maar afwachten':)

Deel Deze Pagina