Niet extreem druk,gewoon werk enz Soms wat drukker dan de andere dagen maar niet zo zeer drukker dan 4 maanden terug. Soms lig ik ook avonden met hem te knuffelen en laat ik alles los maar helpt ook niet echt. Ik probeer erg te letten op de hoeveelheid die ik drink ik kom niet altijd aan de 2 tot 3 liter. Ons ritme is ook een grote puinhoop 🙊 23:00 bv 1:00/2:00 bv 3:00/5:00 bv 7:00 bv 8:00 uit bed 10:00 bv 11:00 naar bed 12:30 wakker 13:00/14:00 bv 15:00 naar bed 16:00 bv 18:00 naar bed 19:00/20:00 bv 21:00 naar bed 23:00 weer bv En dat is dan de beste nacht, er zitten dus nachten bij dat het veel meer is
Ooei, ik snap dat dit heel pittig is! Ik zou, als ik jou was een lactatiekundige inschakelen, die kan je het allerbeste helpen. Stop niet op het moment dat je twijfelt. In de 10 maanden dat ik bv geef heb ik heel vaak (heel kort ) ook getwijfeld maar altijd zo blij dat ik doorgezet heb. (dl was een huilbaby) Dat betekend niet dat je een slechte moeder bent als je er wel mee stopt! Je hebt het 6 maanden lang super gedaan en een super fijne start gegeven! Maar geloof me...bel een goede lactatiekundige en kijk daarna verder. sterkte En wat betreft ritme... ook wij hebben nog totaal geen ritme in de voedingen en mijn dochter komt ook nog 3-4 keer per nacht
Vandaag bij het CB geweest en hij weegt nu 7100 gram en is 67cm Volgt nu de lijn onder het gemiddelde dus dat gaat goed geen dipjes meer. De arts had verder ook niet echt tips, hij zei dat het ook 'gewenning' kon worden. Ik vind het lastig allemaal hoor haha ondanks dat het mijn tweede uk is! we geven bijvoeding via de rapley methode trouwens maar ga vanavond zijn boontjes eens pureren.