Ben benieuwd wat jullie slikken/slikte voordat je zwanger werd, foliumzuur , welk merk ? 0,4 / 0,5 ? multivitamines, visolie Het is allemaal niet aan te slepen, maar wat is nou eigenlijk een goede combinatie ? En over welke merken zijn jullie wel of niet tevreden Ik gebruik op aanraden van ha VSM puur mama en foliumzuur van Evasin
Ik gebruik vsm puur mama. Mag ik vragen waarom je ook nog foliumzuur van evasin gebruikt,in vsm puur mama zit toch ook foliumzuur
Ik gebruik de combinatie op aanraden van mijn huisarts. Zit zojuist op het doosje te lezen en zie dat de hoeveelheid nagenoeg overeen komt. Heb a.s woensdag weer een afspraak staan dus zal het eens navragen of ik nu niet teveel foliumzuur binnenkrijg aangezien ik het natuurlijk ook al enkele maanden samen gebruik. Nog meer die een combinatie gebruiken ?
ik gebruik ook die van vsm puur mama en ook vsm visolie elke dag 1 tablet van elk dan.. is ook meer dan genoeg. heb er al zo´n moeite mee om die dingen door te krijgen
Ik heb Davitamon compleet mama plus met extra visolie. Scheelt me weer een pil slikken. Deze zijn trouwens wel groot maar daar heb ik geen moeite mee.
Ik gebruik ook de 'zwanger worden' pillen van de Etos en daarbij slik ik visolie tabletten van het Etos merk.
Ik slik foliumzuur van Essential Organics en daarnaast nog lijnzaadolie i.p.v. visolie. Groetjes Jolanda
Ik kocht eerst Dagravit Mama en baby, maar daar kreeg ik hoofdpijn van! M'n zus heeft tijdens haar eerste zwangerschap drie maanden hoofdpijn hiervan gehad voordat ze erachter kwam dat dat het was.. Daarna heb ik foliumzuur bij het Kruitvat gehaald en floradix. Helaas heb ik een Mk gehad, maar als ik weer zwanger ben neem ik deze combi weer.
Ik gebruik VSM puur mama, vind de producten van vsm gewoon goed gebruikte de vorige keer centrum voor zwangere vrouwen maar die is uit het assortiment gehaald! Hij komt wel weer terug maar moest het nu hebben! En inderdaad in VSM puur mama zit gewoon foliumzuur hoeft toch niet extra veel?
Die gebruik ik ook! heb er nu nog een stuk of 16 eigenlijk mag ik er al mee stoppen maar maak ze gewoon op.
Kan nooit kwaad, hoor ook wel eens dat het de gehele zwangerschaps nog geslikt word. alle extra vitamines welkom lijkt me.