Hallo allemaal, Ook hier zijn de plannen om de van de zomer de veiligheid over boord te gooien! Graag willen wij een broertje of zusje voor ons eerste kindje! Ben nu al gestopt met de pil, zodat mijn lichaam vast kan "ontwennen", Ook kan ik zo al wat zicht krijgen op mijn cyclus. Ik ben trouwens 29 en mijn vriend ook! Ben benieuwd of het toppic actiever gaat worden?!?
Hallo Volonta, Het topic is nog niet echt actief, geloof ik Leuk dat jullie ook gaan beginnen in de zomer. Ik ben zelf nog niet gestopt met de pil.. ik ga na mijn zomervakantie ermee stoppen, ben bang dat ik last krijg van het 'ontpillen' waar ik wel wat verhalen over heb gelezen op deze site... valt dit bij jou mee? Hopelijk wordt het hier snel wat drukker! Groetjes Ctje
denk dat het komt doordat de meesten nog niet daadwerkelijk gestopt zijn met de pil en bezig zijn, dat het hier nu zo rustig is komt vanzelf wel als er meerderen gestopt zijn vermoed ik.
Hallo meiden, Had deze topic nog niet gezien, had er zelf ook al een gemaakt . Ik ben 32 jaar en we hebben een dochter die in juni 3 jaar wordt. 20 april gaat mijn spiraal eruit en dan eerst ff mijn menstruatie op gang laten komen, maar vanaf eind juli gaan wij er ook weer voor,haha! Best spannend allemaal. Hopelijk wordt dit een superactief en gezellig topic. Gr Mamakaatje
Hallo allemaal, Gezellig dat het al wat drukker wordt! Rond de zomer wordt dit een super gezellig topic! Het is al bijna zomer... @ Delilah: Heb je veel last gehad van het 'ontpillen'?
@Ctje wat is veel last? ik had de eerste 2 maand vooral veel last van zwangerschapsverschijnselen, zoals opgezette buik, zere borsten/tepels steekjes onderin de buik en meer van dat soort dingen, maar nu valt het wel mee, wel direct een mooie regelmatige cyclus, dat is ook lang niet bij iedereen zo heb ik begrepen.
@ Delilah - dat is fijn dat je er niet zo heel veel last van hebt gehad. Ik kan niet wachten tot ik de pil de prullenbak in kan gooien, maar ik wacht even tot na onze zomervakantie. Wij gaan begin juli twee weken naar Mexico, daarna gaan wij er ook voor. Echt super spannend. Jullie zijn nu al echt bezig he?
@ Ctje had ik ook hoor dat ik niet kon wachten tot het zover was, en dat werd naarmate het dichterbij kwam steeds erger ja klopt voor ons is ronde 1 begonnen, maar wat duurt wachten dan lang zeg
@ Delilah - Jaaa dat wachten lijkt mij ook super lang duren zeg!! Ik kan nu al niet wachten tot ik de laatste weg kan gooien... maar ik durf het niet voor mijn vakantie te doen.. Daarnaast studeer ik nog 1 middag in de week (ik ben al hbo- afgestudeerd, maar ben nu nog bezig met een master, ik werk er fulltime bij) In eerste instantie wilden we wachten tot ik ook deze opleiding weer af zou hebben, maar dat duurt zo lang, het kriebelt zo!! Het lijkt me dat er altijd wel een reden is om het nog even niet te doen.. We hebben allebei een goede baan, dus wat ons betreft mag het gaan gebeuren.. Gisteren is een vriendin van mij bevallen, toen ik dat kleintje zag, wilde ik de pil meteen laten liggen! Jij mag over 10 dagen testen, spannend he!!
@Delilah: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Super zeg! Hier nog netjes aan het wachten. Wil graag eerst ook nog wat kilo's kwijt.... Gaat nu toch wel opschieten!
volonta thanx! het is hier gewoon in ronde 1 gelukt! we zijn er echt super blij mee hoor eigenlijk niet echt meer in dit topic thuis, er is volgens mij verder nog niemand begonnen