stoppen pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door moontje2008, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hoi!

Ik ben monique, 28 jaar en net een maandje gestopt met de pil..

dus toen werd ik gisteren voor de eerste keer ongesteld en vandaag is het vrij hevig.. het bloed is wel gewoon (helder)rood, maar veel meer dan toen ik de pil gebruikte.. ik ben trouwens wel netjes volgens mijn cyclus ongesteld geworden, een dagje vroeger, en ik heb rond mijn "eisprong" ook echt een dag of drie buikkrampen gehad.. volgens mij was ik vroeger voor dat ik de pil gebruikte ook vrij veel ongesteld, maar dat is al weer 13 jaar terug dus ik weet het niet meer precies.

voor de rest een beetje buikpijn en hoofdpijn, maar niet heel erg..

Ik vroeg me af of het normaal is dat je zo veel menstruatiebloed hebt de 1e keer , of het wel normaal is dat je meteen weer een normale cyclus hebt en of dat misschien de volgende maand weer heel anders kan zijn.

wat een gestress allemaal he? Maar vind het ook super spannend allemaal!

Fijne dag nog en alvast bedankt!

Groetjes Monique

2. Angela1976

5 aug 2008
    54
    0
    0
    Hallo,

Ik had het de eerste 2 keer ook...
    Het gevoel alsof ik leegliep :oops: :( !
    Het is echt veel meer dan in mijn 'piltijd',
    dus denk dat je het als normaal kan beschouwen.

Groetjes Angela

3. jenna83

jenna83 Actief lid

2 aug 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    ja sowieso bloed je veel meer als je geen pil slikt, maar wel heel fijn voor je dat het zo snel op gang komt. ik denk dat je er wel vanuit kan gana dat je nu steeds weer ongesteld wordt. hoe was het voor de pil?was je toen regelmatig?hoofdpijn en misselijk is denk ik ontpillen, heb daar nu ook veel last van.

gr.
    cheyenne

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    daar ben ik het niet mee eens. Met de pil was ik van begin tot eind 7 dagen ongesteld. Zonder pil is dat 3-4 dagen en veel minder heftig. Zeker in vergelijking met de periode voor ik begon met de pil (lees 17 jaar)

Deel Deze Pagina