mijn zoon mijn superstar!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yasminaa, 23 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    hoe mijn zoon mij zo goed kan troosten maar ook mij laat huilen..
    Tijd geleden was ik verdrietig omdat een familielid overleden was en mijn zoon zat naast me en zei 3 x mama mama mama en ik reageerde niet dus hij pakte mijn arm en leunde daar en ik tilde hem op want vond het zo lief..en toen hij mijn tranen zag keek hij mij heel lang aan veegde mijn tranen:$ en glimlachde naar mij en knuffelde ...dat was echt zoooooo special voor mij! want ik heb dat nog nooooit gezien ...liet mij gewoon smelten:)

en ik die maanden geleden ging zorgen maken van ik wil mijn zoon zien kruipen !! zie ik hem laatste tijden bijna gaan kruipen speelt met zijn speelgoed soms op zn knieeen en kan al zelf gaan zitten .. dat zo allemaal ineens ...en nu hoor ik mezelf gaan zeggen konden we maar paar maandjes terug! want binnenkort wordt je 1 ..dan wordt het NEE zeggen, praten, irritant doen, stout doen, lief doen, niet willen eten en drinken, wegrennen, van alles nog wat hahaha
    maar hb wel volop goed genoten !

okee ik moest dat even alllemaaaaaal uit!:)

2. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Lief hoor dat je zoontje dat deed.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Aah dat is wel erg lief zeg!

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat een schatje!
    Zonen zijn meestal heel lief voor hun mama's...is hier ook zo :)

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    je kan ze soms wel opeten he zoooooo lief kunnen ze zijn heerlijk!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lief hoor!

Ik vond het ook jammer dat de babytijd over is maar ik moet zeggen dat dit ook weer super is!

7. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Bijzonder he dat soort dingen!! :)
    De papa en ik zijn sindskort uit elkaar en ik heb het zo luchtig mogelijk gehouden, maar helaas heeft mijn zoontje mij ook wel eens zien huilen.. Nu hij wat ouder is is het ook superschattig en ontroerend.. hij vroeg toen "mama huilen? papa boos?" en kwam ook een grote knuffel doen :) Toen knapte er echt wat bij me en dat was ook een moment dat het mij duidelijk werd dat papa+mama samen niet goed zijn voor hem.
    Later een keer aan de telefoon werd ik een keer wat emotioneel, maar nog nét niet huilen.. "mama drietig? mama niet huilen, kus?" :)

En hij was laatst wat enthousiast en sloeg vrij lomp boven op mijn hoofd. Hij schrok er zelf van en pakte met 2 handen mijn gezicht, trok mn hoofd naar beneden en gaf er bovenop een kusje op :D

Dus.. het blijft leuk hoor! Ook al worden ze wat groter! En inderdaad.. jongens zijn vaak heel lief voor hun moeder, apart eigenlijk he!

8. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    hey dames, jaa ik heb echrt geen woorden voor onze kids! ze zijn gewoon te lief!

@janneke21: wat lief! enne ja op zo'n leeftijd al hij weet alles tussen jou en zijn papa! ..
    haha ik hoop als ik een dochter heb later die ook zo lief doet!

Deel Deze Pagina