Hoi dames, Ik ben zo onzeker dat ik even van mij af moet schrijven. Ik ben op dit moment 5+4 dgn zwanger en ik heb sinds dit weekend ontzettend pijn in mn linkerkant van mn buik en onderrug (soort zenuwpijn) Door te googlen word ik nog banger voor een eventuele bbz. De gyn heb ik gebeld maar omdat ik nog geen intake heb gehad mag ik nog niet daar komen.. beetje vreemd maar voel me op dit moment niet serieus genomen. Kan ik een verloskundige in de buurt bellen eventueel? Door google en de gyn voel ik me een beetje afgedaan als aansteller en durf nu niet zo goed te bellen Wat zouden jullie doen?
Heel lullig gezegd.. Als ze iedereen moesten helpen die in de eerste dagen/weken iets voelde en onzeker was, dan waren ze daar hele dagen druk mee.. Dus ik begrijp het wel. Maar het is niet leuk dat je je niet serieus genomen voelt en vervelend dat je zo onzeker bent. Dat is geen fijn gevoel. Wanneer heb je een intake staan bij je verloskundige? Misschien kun je die even bellen, al betwijfel ik of ze op deze termijn al kunnen zien of het op de juiste plek zit. Maar dat weet ik gewoon echt niet. En anders is het gewoon afwachten. Ik denk dat 90% van de dames wel iets voelt, bloed verlies heeft of een onderbuik gevoel heeft dat het mis gaat.. En dat het bij de meeste dames gewoon goed gaat. Knuffel en probeer het een beetje los te laten.
Ik zou zeker een verloskundige bellen! Ik had me met 4 weken al aangemeld en rond dit termijn van jou was ik ook heel onzeker (Hiervoor een miskraam gehad) Ik heb toen de verloskundige gebeld en die kan jou heus wel gerust stellen, alleen kan ze verder nog niet veel doen! Maar als je het fijn vindt, gewoon bellen. Daar zijn ze voor! Succes!