Hoi dames, Sommigen zullen het msschien een hele domme actie/vraag vinden maar hij dwaalt sterk door m'n hoofd dus ik vraag het toch; Ik heb 14 maart en terugplaatsing gehad en sinds die tijd geen apart gevoel gehad en dacht heel snel al dat het toch weer niet raak zou zijn. Nu test ik altijd ietsje eerder en gisteren en vandaag was de kv test witter dan wit. Klaar dus denk ik. Nu gaan die utro balletjes mij ook steeds meer tegen staan. Binnenin voelt het ook zwaar geirriteerd en rauw... en het doel om door te gaan is er nu voor mij niet meer. Ik heb het eigenlijk al geaccepteerd en wil gewoon nu door, ongie, rustmaand en gaan voor de cryos! Zijn er anderen die deze gedachten hebben of hebben gehad en hoe hebben jullie gehandeld? (Ik ben dus nog niet gestopt. Ik denk ik deel m'n gedachten eerst even). Alvast bedankt!
Ha wistaire, wat jammer dat je witte testen hebt! Bij mij brak destijds mijn menstruatie door de bollen heen op 14 dpo, dus toen ben ik er mee gestopt.
Dat heb ik dan liever.. dan is het gewoon klaar. Ik wordt het normaal 10 a 11 dpo dus daar ben ik al voorbij.
Ik heb geen ervaring met icsi, maar ik gebruik ook utrogestan bij IUI. Als ik rond 11 of 12 dpo negatief testte, stopte ik gewoon. Ook al werd gezegd dat ik eigenlijk tot 14 dpo door moest gaan. Het duurde namelijk nog zo'n 5 dagen voor ik ongesteld werd na de utro, dus dat duurde me te lang.
11 of 12 dpo stoppen vind ik echt heel erg vroeg! Ik ben afgelopen poging op 15dpo gestopt na een negatieve test op 14dpo en licht bloedverlies. Als het voor mij echt heel duidelijk is dan stop ik. Maar op 11 of 12 dpo negatief testen zegt nog helemaal niets...
Ik stop ook als ik op 12, soms 13 dpo negatief test. Ik ben dan binnen 48 u ongesteld. Ik test vaak nog wel even door maar tot nu toe, na 6 rondes met utro, geen positieve test meer gezien. Bij mijn eerste was het trouwens met 10 dpo al te zien, dus als ik op 12/13 zit en nog steeds alles wit is, geloof ik er niet meer in.
Ik zou stoppen na 14dpo, op 13 dpo had ik een tuurtest... Terwijl ik normaal dan ook al wel al ongesteld zou zijn in mijn normale cyclus. Ik was dus wel zwanger... En voelde verder niks raars... Better safe than sorry denk ik dan.
Leuk dat je op 10dpo al positief testte... Maar innesteling is niet altijd op dezelfde dag. Een embryo kan op dag 10 nog innestelen...
Bedankt voor de reacties. Ben nog niet gestopt, bij twijfel niet doen werd mij altijd verteld. Misschien dat ik er morgen of overmorgen anders over denk. Toch fijn dat ik niet de enige ben die deze gedachtes heeft.
In het zkh zeiden ze dan bij een zwangerschap je lijf het daarna zelf oppakt.. En tot dusver lijkt het daar ook op..