Wanneer doorslapen?

Discussion in 'Borstvoeding' started by BoBam, Sep 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hoe oud moeten ze zijn voordat je s'nachts net meer elke keer om de 3 uur hoeft aan te leggen? Vannacht kreeg ik meneer hier niet wakker en heb hem toen maar terug gelegd , een uur later melde hij zich dan wel dus heeft toen flink gedronken.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Groeit je kindje goed ?
    Dan volgens mij maar een paar dagen ? Tenminste zo hebben wij dat gedaan.

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ja, ik zette de wekker na de eerste week op 5 uur na de vorige voeding. Dat haalde hij meestal niet eens, maar voor de zekerheid. Na een week of 6 (hij was toen 1,5 kilo gegroeid naar ca. 5 kilo) ben ik gestopt met de wekker zetten.

4. BoBam

BoBam Niet meer actief

oh dus ik hoef er nu alleen maar uit als hij het zelf aangeeft? Ik word elke keer net voor hem aan wakker.maar als hij door slaapt ma hij dus blijven liggen?Hij drinkt heel goed voor dat ik hem op bed leg. (de rest van de dag ook hoor)

5. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik weet niet hoe het zit bij zijn leeftijd. En het ligt wat nemo zegt ook aan het gewicht. Ik zou het bij het cb even checken.

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Bij ons is er nooit gezegd dat we onze dochter wakker zouden moeten maken... Jawel trouwens: overdag proberen er maximaal 4 uur tussen te laten zitten en 's nachts maximaal 6 uur... maar daar moesten we niet te rigide mee omgaan en het advies was gewoon te voeden op verzoek. Nu is het ook zo dat onze dochter er nu niet bepaald naar neigt om lang door te slapen... (en ze groeide goed). Ik kreeg zelfs expliciet het advies om haar vooral niet wakker te maken voor een voeding.

7. Salapio

Salapio VIP lid

Jan 15, 2007
    13,917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ALs je kindje goed groeit en al op geboortegewicht is, dan zou ik hem lekker laten slapen tussen 0-6 :D (als ie dat doet tenminste ;))

8. BoBam

BoBam Niet meer actief

oke ik zal kijken hoe het vannacht gaat, dan hoef ik zelf in ieder geval niet zo op de tijd te letten,maar den dat hij zich toch wel meld om de 3 uur want dat is hij gewend ja. maar zou wel lekker zijn als ik even wat langer door kon slapen,,

Share This Page