Ewout staat deze maand in de Ouders van Nu! ik ben helemaal trots! Tis wel een 'oude' foto maar vind het helemaal geweldig dat ze het hebben geplaatst
heb m nu voor me liggen, leuk joh! wij hebben ook best veel spullen nu voor sophie in gebruik waar we vroeger zelf in gelegen/gezeten of gespeeld hebben.
Wat leuk! Onze kleine gaat in het ledikantje slapen waar mijn zusjes en ik ook in gelegen hebben, maar een quilt van je overleden moeder is helemaal speciaal.
Wat leuk, dat heb ik gisteren gelezen! Ik vond het wel een beetje griezelig hoor hoe hij in bed staat .
Haha valt wel mee hoor, heb het bedje daarna om laag ook gedaan Ben je ook Snoopy fan? ik heb een 'clubje' opgericht hier op de site, moet je even kijken bij Clubs! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=109451
ik had die foto ook gezien en daht ooooooo wat mooi man echt leuk ik sta ook in de wij jonge ouders van vorige maand met de yoga bay's bij rubriek podium er stond de groto yoga baby show bij en in oktober november ongeveer komen wijj ook in de ouders van nu bij rubriek mee puffen. dus hou hem in de gaten xxxx