hallo meiden ik heb al een aantal keren pijnlijkke steken in mijn vagina..het voelt net of die steken bij mijn baarmoedermond zitten. heb ook rond mijn innesteling een weeig gevoel onder in mijn buik gehad. maar dat is nu over. weet iemand wat het kan zijn? liefs love31
Hoi, Zit het heel laag richting je vagina? Dat had ik ook wel eens. Het zou activiteiten van je eierstokken kunen zijn. Is mij verteld. Groetjes
Hey Love31, Ik kan je niet helpen, maar ik wilde wel even zeggen dat ik het ook heb. Je beschrijft het echt precies. Nu maar hopen dat iemand het weet.. gr, Julita
ik weet ook niet wat het is, maar ik heb het ook regelmatig. maar ik heb het eigelijk alleen tijdens mijn menstruatie. groetjes
Ik ken het gevoel ik had het een paar dagen voor dat ik eigenlijk ongi moest worden maar ben nog steeds niet ongi en na het weekend maar ff testen dus.. erg spannend.. (maar ja ik heb wel meerdere rare vage klachten haha ) dikke kus
Ik ken het niet.. maar ga voor jullie duimen. Nog even afwachten op de testen zou ik zo zeggen dan heb je zekerheid. Vandaag voel ik me ook dood moe.. Gek gevoel in me buik onderin.., Gister avond was de rechter kant warmer dan de linker kant. En zit nu op me werk en voel me net een kerel.. hihih.. haar wou niet zitten en zit te boeren hier. pom ti dom. Scheelt dat ik werk in de mannen wereld dus valt het minder op HAHAHA