De titel zegt het al, ben vorige week vrijdag bij de gyn geweest voor het verwijderen van mijn spiraal. Maar de draadjes zijn onvindbaar, spiraal zat er nog wel keurig in heb ik gezien op de echo. Nu word ik doorverwezen naar de poli, daar heb ik een afspraak op 31 mei. Dan wordt mijn spiraal verwijdert. Heeft iemand hier ervaring mee? De gyn had het over, fijnere instrumenten, baarmoedermond iets openen, camera-tje om te kijken hoe de mirena ligt en eventueel vloeistof inbrengen. Ik weet even niet meer in welke volgorde en of het allemaal toegepast gaat worden maar ik zie er in ieder geval wel tegen op. Wie wil zijn/haar verhaal met me delen?
Ohh, wat vervelend zeg! De mijne kon gelukkig zo verwijderd worden, het deed veder geen pijn, hoop voor je dat het snel voor elkaar is! Succes.
*zwaait* Hier hetzelfde probleem. De mijne word over 4 weken op dezelfde manier verwijderd. Ik zie er ook wel tegenop en ik hoop maar dat ze hem snel/makkelijk te pakken kunnen krijgen, anders moet je nog onder volledige narcos ook
He, bah! Wat vervelend zeg. De mijne heb ik bij de huisarts laten verwijderen en dat was zo gepiept! Ik kan me voorstellen dat je hier erg tegenop kijkt. Hopelijk valt het allemaal mee
Mja.. Hier hetzelfde probleem gehad.. Ik ben wel onder narcose geweest. Toen was ie zo gevonden.. Ik vond het ontzettend eng / spannend!! Achteraf viel het mee.