Hoi allemaal, ik neem nu sinds januari de pil.ik ben niet heel regelmatig met het innemen en heb wel vaker diarree door mijn maagverkleining.ik neem de pil puur om mijn regels niet te krijgen,moest ik zwanger worden is dat dus zeker niet erg. 1 maart waren mijn laatste regels en sindsdien nam ik de pil door.maar heb wel bijna elke week spotting gehad.ben tussendoor ook van deso 30 naar 20 gegaan zonder onderbreken wegens zoveel bijwerkingen.nu heb ik mijn regels laten doorkomen omdat ik gewoon het gevoel heb dat ze door wilden. Spotting,veel slijm,krampen,hoofdpijn,borstenpijn,stemmingswisselingen,misselijkheid,steken in onderbuik... Zondag gestopt met de pil en maandag regels gekregen.niet heel veel krampen,een tampon of 3 per dag en nu lijken ze gestopt.heb maandag een test gedaan voor het geval van maar diens negatief. Het is gewoon dat ik me echt raar voel.mijn borsten doen nog steeds pijn en heb vreselijke hoofdpijn.het vreemdste is dat ik precies beweging voel in mijn onderbuik.zo rond de navel /onderbuik.darmen voelt anders aan,die rommelen meer. Ook heb ik steken in mijn onderbuik,zijkanten.als ik duw op men buik doet die zeerbeetje blauwe plek gevoel. Ben ook 5 kilo bij sinds januari terwijl ik een maagverkleining heb.1kant van mijn onderbuik voelt wat dikker aan. Ik heb dus schrik dat ik misschien zwanger ben,was(of miskraam komt,of iets verkeerd aan het lopen is) ,of een gezwel (?) Heb... Ik neem slaappillen en dafalgan dus daarmee dat ik wat schrik heb. Je zou denken dat je toch wat meer bloedverlies en vuil zoals stolsels zou hebben na het doornemen van je pil 😞 zeker als ik zovaak spotting had tussendoor. ik weet het niet...test zegt nega,men buik is opgeblazen en hard ,mijn regels zijn maar weinig en zwak en ik voel me Bleh. En ik voel echt iets bewegen in men onderbuik. ...zelfs nu,het kriebelt,kronkelt precies.... Normaal voel ik plofjes bij mijn regels (wat ik ook genoeg heb gevoeld de laatste weken) iemand ervaring,ideeën?
Er zit echt iets te ploffen tegen mijn navel.... Bij mijn vorige zwangerschap 2 maal bloedingen gehad maar nooit rood met stolsel.was wel een 34 weken bevalling geworden dus daarom dat ik u wat bang heb.
Je lichaam lijkt mij behoorlijk in de war en zo gek vindt ik dat niet.... Doe een test en je weet of je zwanger bent, daarbij zou ik er wel eens over nadenken wat al die hormonen met je eventuele zwschap doen. Dit is niet goed hoor. Aangezien jij zomaar zwanger kan raken...dit vervolgens niet weet en je al die hormonen naarbinnen werkt. Als je geen menstruatie wilt krijgen zijn er ook andere manieren. Daarbij heb je nu veel last van tussentijdse bloedingen doordat je zo laks bent, ook niet echt fijn lijkt mij
Wel eens met QueenC. Het hoeft trouwens niet zo te zijn bij doorslikken dat je dan heftiger ongesteld zou moeten worden. Ik slik m ook maanden door, en als ik dan eens een stopweek inlas wegens een doorbraakbloeding heb ik ook genoeg aan 3 tampons per dag.
Ik slik zelf ook de pil en heb er spastische darmen van gekregen, ik hoop natuurlijk dat dit weggaat zodra ik stop met de pil. Maar heb toen ook echt flink last gehad van buikpijnen, en zoals jij beschrijft plopjes en gekronkel. Het voelt inderdaad net alsof er iets aan het bewegen is in je buik, maar dit zijn bij mij mijn darmen!
Je test de hele zwangerschap positief. Jij test negatief. Je zegt bewegingen te voelen. Dan zou je al verder moeten zijn dan 3 maanden en de test positief aan moeten geven. Denk dat je niet zwanger bent, maar gewoon je darmen voelt. En die kunnen gekke dingen doen. Ik slik ook Desorgestel en ik zie soms mijn darmen aan de buitenzijde bewegen! En nee, ik ben niet zwanger. Maar laat anders een echo maken of een bloedtest doen als je het niet vertrouwt. Heb je je pilbloeding al gehad intussen? Je bericht dateert namelijk van 14 mei en dat is alweer zo'n 3 weken geleden.
Menstruatie terwijl je aan de pil bent is niet vergelijkbaar met een menstruatie zonder pil of andere anticonceptie hormonen. Je hebt geen eisrong dus een menstruatie kun je het jiet noemen. Ik ben aan de pil 3-4 dagen ongesteld en heb maar een paar tampons nodig. Zonder pil is het heftiger. Meer bloedverlies, houdt langer aan en meer klachten. je laatste bloeding is niks bijzonders bij pil gebruik hoor. Hoofdpijn kun je krijgen door hormonen. En aangezien je hormoonhuishouding nogal wat te verduren krijgt aangezien je dan wel ern pil slikt en dan niet zou je daar best klachten van kunnen krijgen. Dus of stoppen met de pil en je wens voir een kindje invervulling laten gaan. Of de pil op de juiste manier gebruiken